Wijzigingen_voor_Oosterscheldepad
The version of the browser you are using is no longer supported. Please upgrade to a supported browser.Dismiss

View only

ABCDEF
Wijzigingen voor Oosterscheldepad. b|k|r staat voor bladzijde, kaart, regel, ►is Heen, ◄ is Terug16-11-2017 7:37:37
b|k|rWelke tekst moet gewijzigd?Tekst wijzigen inDatum wijziging
b0|k-|r-Horeca-gelegenheden inColijnsplaat enKats.Havenrestaurants zijn vaak ook buiten seizoen open, zoals in Colijnsplaat. In Kats vanaf half maart.3/28/2006
b35|k01 + 32|rVeerdienst: Pontje Gorishoek - YersekeHet pontje is 5 augustus uit de vaart genomen en zal in 2008 niet meer varen. Of het veer in 2009 weer gaat varen is nog onbekend. Lees hier meer8/26/2008
b43|k05|r►1Bij betonnen dijkpaal nr. 19 dijk verlaten.Bij betonnen dijkpaal 1658 dijk verlaten.3/31/2017
b60|k10|r►1Zandkreekdam - VredehofOp veel dijkvakken op Noord-Beveland is het tegenwoordig mogelijk om over de dijk te lopen. Volg de markering ter plaatse. Het betreft de kaarten 10, 11 en 121/1/2012
b65|k12|r De dijk langs de Oosterschelde ten westen van Colijnsplaat is over een afstand van 4 km afgesloten wegens werkzaamheden van 01-03-2013 tot 01-10-2013. Een omleiding is ter plaatse aangegeven via het wandelknooppuntennetwerk3/11/2013
b67|k13|r►3Tussen de zijwegen Zuidweg en Vlieteweg (ongeveer halverwege Colijnsplaat en camping de Roompot maakt de route een aantrekkelijk ommetje via natuurgebied Bokkegat. Het maakt de route 4,4 km. langer, en is gemarkeerd.5/2/2014
b67|k13|r◄5Tussen de zijwegen Vlieteweg en Zuidweg ongeveer halverwege camping de Roompot en Colijnsplaat maakt de route een aantrekkelijk ommetje via natuurgebied Bokkegat. Het maakt de route 4,4 km. langer, en is gemarkeerd.5/3/2014
b75|k15|r►4 en 5over het brede asfalttalud tussen de dam en de duimen.Na 500meter aan het einde van de vogelbroedkolonie linksaf richting strand. Op het strand rechtsaf langs de waterlijn. Na ruim een kilometer de duinovergang over , door de duinen, onder het viaduct "Geul" door. Oosterscheldepad en Delta pad vallen hier weer samen tot aan het restaurant/mosselhandel "NeeltjeJans"1/14/2014
b75|k15|r◄1 en 2Na het viaduct 'Geul'linksaf,over het brede asfaltpad tussen de dam en de duinen. na 1,6 km. bij Y-13844 rechtsaf.Het hek van het restaurant/mosselhandel "NeeltjeJans naar links volgen tot aan het water. Daarna de markering Oosterscheldepad en Delta pad volgen onder het viaduct "Geul " door. Na dit viaduct recht door over het verharde pad de duinovergang over. Op het stand linksaf via de waterlijn tot aan het einde van het strand. Daar van het strand langs de dijk en rechts af de asfaltdijk op en volgen tot aan de Roompotsluis.1/14/2014
b77|k16|r►7 tm. 10Langs de slagboom en links aanhouden. Rechtdoor: Dijkgraaf A.M. Gelukweg. Viaduct onderdoor. Einde bij Y-13788/14 rechtsaf. Passeer ir. J Topshuis. Linksaf, secundaire weg over de pijlerdam Schaar, eiland de Roggeplaat en pijlerdam Hammen. Einde dam rechtdoor, parallelweg vervolgenNa restaurant/mosselhandel "NeeltjeJans" links aanhouden via de"Dijkgraaf A.M.Gelukweg. Direct na het viaduct rechtsaf het schelpenpad op. Loop via dit natuur pad door tot aan de pijlerdam.2/10/2014
b77|k16|r◄3 tm. 7Na 3 km, even na de pijlerdam, rechtsaf, de weg met een bocht naar links volgen. Bij de handwijzer Y-13788/14 linksaf: Dijkgraaf A.M.Gelukweg. Rechtdoor, onder het viaduct door. Weg oversteken en links aanhouden, langs een slagboom. Linksaf, weg in. Bij een informatiebord scherp rechtsaf en bovenlangs terug, met het water aan de linkerkant.Vanaf de pijlerdan rechtdoor het fietspad op. Na 100 meter het schelpenpad op en dit volgen tot het einde aan de"Dijkgraaf A.M.Gelukweg daar rechtsaf, onder viaduct door. Het hek van het restaurant/mosselhandel volgen tot aan het water en daar rechtsaf.2/10/2014
b89|k17|r-Westerschouwen - Plompe Toren v.v.Vervolg in Burghsluis de dijk om de haven.5/19/2008
In Burghsluis voert de route niet meer door de Oude Havenweg.
b89|k17|r►5Tijdelijke wijziging i.v.m. werkzaamheden Voor de afzetting links de Steurweg in . Daarna rechtsaf de Brabersweg - Stolpweg in en deze helemaal uitlopen . Aan het einde links af en de oorspronkelijke route volgen.4/29/2014
b91|k18|r►4 tm. 6Bij verkeerslichten de N59 kruisen: Delingsdijk. Aan de rechterkant van de weg onderlangs de dijk lopen, langs de rand van de Prunje. Eerste weg linksaf: Slikweg.Na de parkeerplaats het fietspad langs de dijk volgen. Na 500m is er een mogelijkheid om linksaf naar het uitzichtpunt op de voormalige vuilstortplaats te lopen om te genieten van het uitzicht over het Prunjegebied.4/29/2014
b91|k18|r◄1 tm. 3Einde Slikweg linksaf, vóór de Delingsdijk onderlangs de dijk lopen, langs de rand van de Prunje. Bij verkeerslichten N 59 kruisen, asfaltweg rechtdoor. Rechts aanhouden, richting Schelphoek natuurgebied.Aan het einde van de Inlaagweg rechtdoor over het fietspad. Na 200m is er een mogelijkheid om rechtsaf naar het uitzichtpunt op de voormalige vuilstortplaats te lopen om te genieten van het uitzicht over het Prunjegebied. Het pad over de dijk vervolgen tot natuurgebied de Schelphoek.4/29/2014
b91|k18|r◄5Einde linksaf, naar schelpenfietspad en dit volgen Einde, asfaltweg oversteken en linksaf, door de wegberm. U komt bij de Plompe Toren.Na Schelphoek de Stolpweg links af volgen en uitlopen tot kruising Braberweg - Steurweg. Hier linksaf tot aan Oosterschelde. Daar oorspronkelijke route volgen.4/29/2014
b92|k19|r►Prunje- Heerenkeet…Einde linksaf, dijk volgen: Inlaagweg. Dijk naar links volgen. Bij getijdenhaventje en café-restaurant Heerenkeet rechtsaf2/12/2008
Grotere kaart weergeven
Routewijziging
Bootsweg is afgesloten. Er is een pad gerealiseerd door het nieuwe natuurgebied de Prunje. Je wandelt tussen de ‘grote grazers’.
Moriaanshoofd-Heerenkeet Bootsweg op. Na 200 m linksaf, natuurgebied in. Wandel linksom de plas. Aan de overkant van de plas linksaf, de brug over.
Heerenkeet-Moriaanshoofd
(beschrijving volgt)
b93|k19|r►Prunje- Heerenkeet…Einde linksaf, dijk volgen: Inlaagweg. Dijk naar links volgen. Bij getijdenhaventje en café-restaurant Heerenkeet rechtsaf2/12/2008
Grotere kaart weergeven
Routewijziging
Heerenkeet-Moriaanshoofd
(beschrijving volgt)
b93|k19|r►1 tm. 3Vanaf de Delingsdijk rechtsaf: Slikweg. Einde, N59 oversteken: Bootsweg. Einde linksaf, dijk volgen: Inlaagweg. Dijk naar links volgen. Bij getijdenhaventje en café-restaurant Heerenkeet rechtsaf.De Inlaagweg vervolgen tot restaurant De Heerenkeet.4/29/2014
b93|k19|r◄2,3Na 1200 m rechtsaf: Bootsweg. N59 kruisen: Slikweg.Dijk naar rechts volgen tot het einde van deze weg: Inlaagweg.4/29/2014
b110|k25-26|r►1. Tijdelijke routewijziging in verband met dijkversterking 1 maart -1 oktober 2008 2/12/2008
2. Permanente routewijziging: pont tussen Bruinisse en Anna Jacobapolder vaart niet meer.Grotere kaart weergeven
Kaart 25 Viane - Zonneschijn
4de regel: linksaf: Langeweg. Bij Verlorenkostweg rechtdoor: Langeweg vervolgen. Kaart 25 Zonneschijn - Viane
Vervangen 1e zin: Bij Verlorenkostweg rechtdoor: Langeweg vervolgen kaart 26 Zonneschijn - haven Zijpe
hele tekst vervangen.nieuwe tekst: Langeweg vervolgen. Op de kruisende Rijkstraatweg rechtsaf. Einde linksaf, langs de Vluchthaven. Dijk volgen tot in het dorp Bruinisse. kaart 25 Zonneschijn - haven Zijpe
Vanuit Bruinisse dijk langs de Oosterschelde en Vluchthaven volgen. Na de Vluchthaven rechtsaf: Rijksstraatweg volgen. Na ruim 1 km linksaf: Langeweg.
b127|k29|r►4 tm. 6Bij rode paal afdalen en vlonderpad door natuurgebied Rammegors volgen. Einde pad door een klaphekje en rechtsaf. Over hek en het pad onderlangs de dijk volgen.(Omdat het Rammegors weer een getijdegebied wordt)Steek rotonde rechtdoor en vervolg de weg. Aan de linkerzijde daalt een asfaltweg af naar De Schelde-Rijnverbinding. Ga rechts onder het viaduct door. Vervolg het zandpad onderlangs de dijk. Je hebt nu aan de rechterzijde uitzicht op het Rammegors.9/4/2013
b127|k29|r◄7 en 8Einde, bij Slaakdam linksaf, door klaphekje en weg onderlangs de dijk volgen. Vlonderpad volgenAan het einde, bij de Slaakdam, onder het viaduct door en dan direct links naar boven naar de Provinciale Weg. Deze volgen, bij rotonde rechtdoor en buitendijks langs de uitlopers van de Krabbenkreek richting watertoren.9/4/2013
b129|k30|r►2 tm 4De beschrijving moet aangepast worden omdat een grasdijk tussen Mallandseweg en Stoofstraat afgesloten is. Einde weg oversteken, hek door en grasdijk volgen. Einde grasdijk rechtdoor: dijkweg: MallandsewegEinde weg : rechtsaf Krokkeweg Eerste afslag links Nieuweweg. Bij kruising rechtdoor weg links op dijk vervolgen (Mallandseweg in noordelijke richting). 6/24/2012
Naamloos weergeven op een grotere kaart
b129|k30|r►3 tm. 6Na 2 km. bij bocht naar rechts. Arbeidershuisje passeren. In de bocht van de dijkweg rechtdoor, hek over en over grasdijk. Einde grasdijk rechtdoor, weg oversteken en rechtdoor: Stoofdijk.Bij kruispunt (u bent via de weg de dijk afgegaan) gaat u rechtdoor : Nieuweweg Einde weg rechtsaf: Krokkeweg Eerste weg links : Stoofdijk. 6/24/2012
Naamloos weergeven op een grotere kaart
b131|k31|r►7 en 8Na de dijkwerken ter hoogte van Gorishoek is daar een wijziging van toepassing Na 1,5 km. komt u bij Gorishoek, met restaurant en strekdam met steiger van het pontje naar Yerseke (zie kaart 1)Na 1,5 km komt U bij Gorishoek. U gaat via de parkeerplaats van het restaurant (Brasserie de Zeester) naar de strekdam. Als u van hier naar Yerseke wilt gaan dan gaat U op de strekdam linksaf naar het pontje. Als u uw route over Tholen vervolgt gaat U op de strekdam rechtsaf, onderlangs de dijk.6/24/2012
b131|k31|r◄1vanaf Gorishoek onderlangs de buitenzijde van de dijk in oostelijke richtingVia het parkeerterrein van het restaurant (Brasserie de Zeester) en onderlangs de buitenzijde (waterkant) van de dijk in oostelijke richting.6/24/2012
b132|k32-33|r►5Gorishoek - Gemaal de Noord wordt Gorishoek – Dijk hoek Kastelijnsweg (en omgekeerd) Gemaal de Noord - Poesdreef wordt Hoek kastelijnsweg - Poesdreef (en omgekeerd) Na 3 km. de uitwateringssluis met gemaal De Noord passeren2/12/2008
Naamloos weergeven op een grotere kaart Gemaal De Noord - Poesdreef Kaart 32: Bij de afsluiting van de dijk (ook voor voetgangers), bij paal 30 de dijk in oostelijke richting verlaten via een verhard fietspad : op de Kastelijnsweg linksaf.(kaart 33) De eerste weg linksaf : Wiebesweg 2e verharde weg rechtsaf : Wolferspiersweg Einde weg linksaf : Hoge Weg Bij eerste kruispunt linksaf ( Eerste Dijk)
b133|k01 + 32|rVeerdienst: Pontje Gorishoek - YersekeHet pontje is 5 augustus uit de vaart genomen en zal in 2008 niet meer varen. Of het veer in 2009 weer gaat varen is nog onbekend. Lees hier meer8/26/2008
b133|k32|r►1Gorishoek - gemaal De NoordGorishoek - Hoek Kastelijnsweg6/30/2012
b133|k32-33|r►1(kaart 32)vanaf het gemaal De Noord buitendijks lopen in zuidoostelijke richting (kaart 33) Rechtsaf: Heideweg.Bij Huisnummer 3 linksaf, zandpad op. Langs minicamping, om het huis heen en rechtdoor, het erf over. rechts van de groene loods zandpad in - gaat over in kinderkoppen. Weg naar rechts volgen. Einde linksaf, asfaltweg onderlangs de Oosterscheldedijk. Trap op, de dijk over en linksaf, langs de buitenzijde van de dijk. na 77 m. de uitwateringssluis passeren(kaart 32)vanaf de afsluiting van de dijk buitendijks lopen in zuidoostelijke richting (kaart 33) Derde weg rechts, rechtsaf: Tweede Dijk Einde weg : linksaf : Eerste Dijk 6/30/2012
Naamloos weergeven op een grotere kaart
b137|k34|r►6,7Naam Quaak is gewijzigd in 't Oude Dorp (camping). Camping ziet de wandelaar niet , tenzij op de dijk gewandeld wordt . (achter de dijk). Poesdreef - Quaak wordt Poesdreef - Rijckebuurtweg (en omgekeerd) Na 3 km. voorbij camping de Quaak via asfaltwegje naar de binnenzijde van de dijkNa 3 km verharde fietspad volgen over de dijk en rechtdoor , door fietshek (Rijkebuurtweg).6/30/2012
b137|k34|r◄1Volg de buitenzijde van de dijk, Oosterschelde ligt aan rechterhand.Door fietshek via fietspad naar de binnenzijde van de dijk, Oosterschelde ligt aan de rechterhand ( u kunt ook de kruin van de dijk belopen)6/30/2012
b139|k35|r►-Quaak - Zoetwaterweg Grotere kaart weergeven6/30/2012
Enkele grasdijken zijn niet meer toegankelijk voor wandelaars. Route is verlegd. Hele routebeschrijving vervangen Quaak wordt Rijkebuurtweg
Quaak - Molendijk
Vanaf de Oosterscheldedijk bij paal 0 weg in, die haaks op de dijk staat. Bij Buurtweg rechtdoor. Weg met bocht naar links volgen. Rechtsaf: Tolweg. Einde op de dijk rechtsaf en linksaf: Westweg. Linksaf: Staartweg. Einde links aanhouden: Bredenvlietsedijk. Zoetwaterweg kruisen. Einde linksaf: Molendijk.
Molendijk – Quaak
Bredenvlietsedijk volgen. Zoetwaterweg kruisen. Na 1 km op splitsing rechts aanhouden: Staartweg. Einde rechtsaf: Westweg. Einde op de dijk rechtsaf en linksaf: Tolweg. Einde linksaf: Rijke Buurtweg, bocht naar rechts volgen. Bij Buurtweg rechtdoor. Zie verder routewijziging bij kaart 34.
b119|k32|r►1Gehele tekstNa de brug (25)linksaf over voorde. Asfaltweg oversteken naar P06774(001). Na 10 m rechtsaf (parkeerplaats)en meteen - voor informatiepaneel van Wandelnetwerk Twente - linksaf, graspad. Volg de rode route, door twee klaphekjes, tot asfaltweg (Reefhuisweg), keuzepunt A91. Linksaf.Volg deze weg tot Het Einde. Vlak voor de poort linksaf een bospad in. Volg oranje/gele route door uitloper van natuurgebied Velderberg.Na tweede klaphekje rechtsaf, geasfalteerd fietspad. Op splitsing techtdoor naar fiets/voetgangersbrug. Steek de Regge over . Linksaf, de oostoever van de Regge 2 km volgen. Bij de voormalige Archemerstuw en de stuw in de Linderbeek is het eindpunt op deze kaart (26).3/29/2014
b119|k32|r◄1Gehele tekst.(26) Steek naast de stuw de LInderbeek over. Rechtdoor, de oostoever van de Regge 2 km volgen. Rechtsaf over fiets/voetgangersbrug en fietspad volgen. Weg naar rechts negeren. Fietspad ongeveer 1 km volgen en na een herstelde meanderbocht door een klaphekje een uitloper van natuurgebied Velderberg in. Volg de oranje route. Weer door een klaphekje. Het bospaadje komt uit bij Het Einde; hier rechtsaf. Asfaltweg volgen tot lantaarnpaal in bocht naar links; keuzepunt A91. Dan de rode route volgen, door twee klaphekjes, tot parkeerplaats bij informatiepaneel van Wandelnetwerk Twente. Bij P 06774 (001) de brede asfaltweg oversteken. Over voorde, en dan naar rechts. Eindpunt (25) op deze kaart.3/29/2014
b121|k33|r►1Vanaf de stuw (26) rechtdoor....linksaf de oever van de Regge volgen.Volg vanaf de voormalige Archemer stuw (26)de oostoever van de Regge.Ga de brug bij de stuw over de Linderbeek over. Linksaf asfaltweg op. Bocht naar rechts. Bij P24796 rechtdoor, de oostoever van de Regge blijven volgen over grasdijk.3/17/2013
b121|k33|r►1Vanaf de stuw (26)....Aan het einde linksaf..Langs de oostelijke oever van de Regge wordt/is de dijk verwijderd en wordt een nieuwe meander gegraven. Daarom staat er bordje "verboden voor onbevoegden". Alternatieve route. Na de vistrap, vóór de stuw/brug over de Linderbeek, rechtsaf grasdijk op. Na hek linksaf, brug over. Volg 1 km de asfaltweg, Slenke.Linksaf fietspad langs Hammerweg op. Na 1,2 km linksaf, boslaan Blekkenhorstweg. Op T-kruising linksaf, boslaan. Aan het einde linksaf en langs de hoofdingang9/26/2013
b121|k33|r►11U passeert links een dode arm van de Vecht. Bij een pad naar rechts en een bankje (27) is het eindpunt op deze kaart.Langs een dode arm van de Regge. Neem de trap naar rechts. Bij bank op de Steile Oever is het eindpunt op deze kaart (27).4/17/2013
b121|k33|r◄1Bij het bankje (27) rechtsaf....Na Huis Eerde het eerste pad rechtsaf.(27). Ga na de bank op de Steile Oever de trap af. Onderaan linksaf. Pad langs dode arm Regge volgen. Pad omhoog naar links. Bij hut van Scouting langs de slagboom. Rechts aanhouden. Einde bosweg, na slagboom, rechtsaf. Rechtdoor over zandweg, langs boerderijen. Langs hoofdingang van Huis Eerde. Tweede zandweg rechtsaf. Zandweg maakt haakse bocht naar rechts.4/17/2013
b121|k33|r◄4Na huis Eerde het eerste pad rechtsaf...(26). Eindpunt op deze kaart.Langs de oostelijke oever van de Regge wordt tussen Eerde en Archem de dijk verwijderd rn wordt een nieuwe meander gegraven. Daarom staat er een bordje "verboden voor onbevoegden". Tijdelijke routewijziging. Na huis Eerde het tweede pad rechtsaf. Na 350 m linksaf, boslaan in (Blekkenhorstweg). Einde weg rechts af, het fietspad langs Hammerweg op. Na 1,2 km rechtsaf, asfaltweg Slenke. Op splitsing rechtsaanhouden. Na brug over Linderbeek direct rechtsaf, langs hek, grasdijk. Bij stuw/brug linksaf in zuidelijke richting langs de Regge. (26) Eindpunt op deze kaart.9/26/2013
b121|k33|r◄9Bij P24796 rechtsaf de brug over...(26)Bij P24796 rechtdoor, asfaltweg. Direct na linkerbocht rechtsaf, brug over de (stuw in de) Linderbeek. (26)4/17/2013
b123|k34|r►1Bij het bankje (27) pad naar rechts in....Na een slagboom...(27) Ga door het klaphekje, grasveldje langs de doorgaande (Hammer)weg. Linksaf, door het volgende klaphekje. Volg het dalende bospad. Na een slagboom...4/17/2013
b123|k34|r►9Spoorwegovergang 155...eindpunt op deze kaart.Spoorwegovergang oversteken.Op kruising bij een gemaaltje rechtdoor en meteen rechtsaf naar beneden, bospad in. Pad maakt een wijde boog naar links. Over een houten vlonder rechtsaf. Na volgende vlonder rechtdoor tot asfaltweg. Linksaf naar Huize Het Laar en rechtsaf naar station Ommen (28), eindpunt op deze kaart.8/27/2013
b123|k34|r◄1Van het station (28) ....spoorwegovergang (nr.155) oversteken, rechtdoor (Wolfskuil). Aan het einde...Vanuit het station Ommen (28)recht oversteken, tegelpad op. Linksaf asfaltweg/fietspad op. Na de ijsbaan eerste pad linksaf. Houten vlonder over. Linksaf vlonder over. Pad maakt wijde bocht naar rechts. Linksaf, dijk op. Meteen op kruising bij gemaaltje rechtdoor. Spoorwegovergang oversteken en rechtdoor (Wolfskuil). Aan het einde...8/27/2013
b123|k34|r◄13Na een slagboom met de bocht...(27). Eindpunt op deze kaart.Na een slagboom rechtdoor het stijgende bospad volgen. Door klaphekje, rechtsaanhouden. Grasveldje met bank langs doorgaande (Hammer)weg. Rechtsaf door klaphekje naar bank op de Steile Oever.(27)4/17/2013
b131|k35|r►1Van het station (28)eerst richting overweg en dan scherp linksaf naar Hauize Het Laar. Voor de hoofdingang...Neem het voetpad tegenover het station. Einde pad linksaf (Het Laar) naar Huize Het Laar; eerst asfaltweg, dan fietspad, dan weer asfaltweg. Voor de hoofdingang...4/17/2013
b131|k35|r◄18Voor de hoofdingang linksaf. Eerste pad....naar station Ommen (28), einde op deze kaart.Voor de hoofdingang linksaf. Asfaltweg, dan fietspad, en weer asfaltweg omzoomd door beuken. Zandweg naar rechts negeren. Tegelpad rechtsaf naat station Ommen (28), einde op deze kaart.4/17/2013
b133|k36|r?►11Varsenerdijk - StuwepadBij café De Stuwe linksaf . . .1/12/2009
Bij café De Stuwe rechts . . .
b138|k39|r-Op de kaart: de routelijn bij km 178 is 1 cm hoger ingetekend dan bij eindpunt 33Route loopt in werkelijkheid in het verlengde van eindpunt 338/16/2006
b141|k40|r?►4De Horte - De ZonBij rustig verkeer de N35 oversteken, anders rechtsaf de parallelweg volgen tot het tunneltje. Aan de andere zijde rechtsaf, dan eerste pad links. Aan het einde linksaf. Vlak voor Soeslo rechtsaf. Aan het einde rechtsaf, klinkerweg. (Dit is de rode route op onderstaand kaartje.)1/12/2009
De N35 oversteken . . . een pad met een wijde boog naar links. (Dit is de blauwe route op nevenstaand kaartje.)WythmenGrotere kaart
b141|k40|r?►9De Horte - De ZonUitkomend bij de N35, schuin naar links het fietspad ruim 600 m. volgen. Rechtsaf het tunneltje door, het fietspad volgend rechtsaf (34) richting Wythmenerplas is ...10/8/2006
Rechtsaf de N35 oversteken en ... rechts (34) richting Wythmenerplas is ...
b141|k40|r?◄1De Zon - De Horte(34) Rechtdoor, rechtsaf het fietstunneltje door en linksaf het fietspad langs de N35 volgen. Na ruim 600 m. schuin rechts een halfverhard pad volgen, ...10/8/2006
(34) De parallelweg van de N35 ... oversteken en schuin links een halfverhard pad volgen, ...
100
b143|k41|r?►10De Zon - BerkumVlak voor het einde links, Dennenlaan. Meteen rechts, Abelenlaan oversteken, Abelenpad8/16/2006