ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZAAABACAD
1
Τί μάρκα / μοντέλο
είναι το αυτοκίνητό σας;
Πόσα κυβικά;Τί καύσιμο καίει το
αυτοκίνητό σας;
Το αγοράσατε καινούριο
ή μεταχειρισμένο;
Έτος 1ης κυκλοφορίας
Αν το πήρατε μεταχειρισμένο
γράψτε μας το έτος αγοράς
Αν το πήρατε μεταχειρισμένο
πόσα χιλιόμετρα είχε;
Αν το αυτοκίνητό σας
το αγοράσατε μεταχειρισμένο
τα χιλιόμετρα ήταν πραγματικά;
Πόσο ευχαριστημένος/η
είστε μέχρι τώρα με το
αυτοκίνητό σας;
Έχει ακινητοποιηθεί στο
δρόμο λόγω βλάβης;
Βασική αιτία βλάβης/
ακινητοποίησης;
Περιγράψτε μας επακριβώς
την βλάβη που προκλήθηκε
(σημαντική πληροφορία αν
την γνωρίζετε)
Κόστος αποκατάστασης της
συγκεκριμένης βλάβης;
Πού αποκαταστήσατε
την βλάβη;
Η συγκεκριμένη βλάβη που
" σας άφησε στον δρόμο"
έχει ξανασυμβεί σε αυτό
το αυτοκίνητό σας;
Έχετε ξανακούσει/διαβάσει από γνωστούς σας
ή σε forum στο διαδίκτυο ή σε κάποιο περιοδικό
αυτοκινήτου για τη συγκεκριμένη βλάβη που
παθαίνει το μοντέλο που έχετε; Ψάχνουμε να
βρούμε ίδιες βλάβες σε ίδια μοντέλα...Πιστέψτε μας
συμβαίνει αρκετά συχνά ειδικά στα μοντέλα ...
εν τη γεννέσει τους!
Αν ξαναπάθατε τη συγκεκριμένη
ζημιά στα πόσα χιλιόμετρα σας
συνέβη;
Μείνατε ευχαριστημένοι από τον τρόπο
που το συνεργείο σας εξυπηρέτησε καθώς
και από το κόστος αποκατάστασης; Αν όχι
αιτιολογήστε την δυσφορία σας...ή αν
θέλετε γράψτε μας τον πόνο σας...
Θα το ξαναπηγαίνατε
στο ίδιο συνεργείο;
Θα ξαναγοράζατε μοντέλο
της ίδιας εταιρείας;
Ακολουθείτε το πρόγραμμα
συντήρησης του κατασκευαστή;
Τηρείτε το service book;
Μιλήσαμε για μηχανικές/ηλεκτρικές βλάβες. Πείτε μας και για το εσωτερικό
του αυτοκινήτου σας, τί προβλήματα έβγαλε μέχρι σήμερα. Θυμηθείτε
π.χ. χαλασμένους γρύλους παραθύρων, φθαρμένα πλαστικά, φθαρμένα
βολάν, ξεκολλημένα ταμπλό, λεβιέ ταχυτήτων που ίσως σας έμεινε στο
χέρι (ναι μας συνέβη και αυτό!!!!). Θυμηθείτε περιπτώσεις που το αυτοκίνητό σας
σας άφησε άφωνους με αυτό που διαπιστώσατε..στα ενδότερά του!!
Πόση είναι η πραγματική μέση κατανάλωση του
αυτοκινήτου σας; Αφήστε τί λέει ο κατασκευαστής,
αυτό που μετρά είναι η πράξη και η πραγματική
απώλεια στο πορτοφόλι μας....
Πόσο ευχαριστημένοι είσαστε από την οδική συμπεριφορά
του αυτοκινήτου σας; Στρίβει καλά; Φρενάρει στα δύσκολα;
Φεύγει με τα τέσσερα όταν φρενάρεις; Στο βρεγμένο πώς
συμπεριφέρεται; Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ ώστε στον
αυτοκινητόδρομο να προβληματίζει; Έχετε νοιώσει ποτέ να
σας προδίδει λόγω της συμπεριφοράς του και να μην οφείλεται
σε καμία περίπτωση σε εσάς;
Επειδή πολλά ακούγονται τον τελευταίο καιρό
σε σχέση με το ότι κάποιο μοντέλο Diesel supermini
της αγοράς (VW Polo 1.4 tdi) σβήνει στις χαμηλές στροφές
συμβαίνει αυτό και στο δικό σας αυτοκίνητο; Αν ναι πόσο συχνά;
Έχετε επισκεφτεί την αντιπροσωπεία για το συγκεκριμένο
πρόβλημα και αν τί σας είπανε; Σας έδωσαν λύση για το
πρόβλημα;
Από επιδόσεις πώς πάμε; Αγοράσατε μικρό
πόλης ή diesel και δυσκολεύεστε στο ταξίδι
φορτωμένοι π.χ. για ένα προσπέρασμα;
Αν επρόκειτο αυτή τη στιγμή να
αλλάξετε το αμάξι σας ποια θα
ήταν η επιλογή σας;
Γενικές/άλλες
παρατηρήσεις
Πόσα χιλιόμετρα έχει
τώρα;
2
Ford Fiesta1.400ΒενζίνηΚαινούριο2012Πολύ1Κινητήρας / Σύστημα ψύξηςΦλάντζα θερμοστάτη, κολλάρο<=500 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΌχιΝαιΝαι έμεινα ευχαριστημένοςΝαιΝαι
Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου
Μέτριο εσωτερικό, μικρά προβλήματα στα πλαστικά6-7 lt / 100 KmΆριστη οδική συμπεριφοράΌχιΜια χαρά, αλλά αν το πατήσεις καίει
Diesel98000 χλμ
3
Daihatsu Feroza1600ΒενζίνηΜεταχειρισμένο1992201262000ΝαιΠολύΜία μόνο φοράΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςελλιπής γείωση κινητηρα, προκαλει φόρτιση και ηλεκτρόλυση των υγρων του συστηματος ψυξης, τα οποία με την σειρα τους προκαλούν υδροφαγώματα στην κυλινδροκεφαλή και "καιγεται" η φλάτζα. Η βλάβη αποκαταστάθηκε απο εμένα, αλλα στην ερωτηση "Που αποκαταστησατε την βλαβη;" δεν υπάρχει ανάλογη επιλογη<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιδεν ασχολουμαι με πληροφορίες που λένε άνθρωποι με το συστημα σπασμενου τηλεφωνου και με υφος διδασκάλου, μιας και στα φόρουμ δεν μιλάνε τεχνικοι αλλα κάτοχοιΕμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένος με τον εαυτό μου. Και δεν μου πήρα και πολλά. ΌχιΊσωςΝαι
1)το φως απο τον διακόπτη ρυθμιζόμενων αναρτησεων ανάβει μόνο αν πέσεις σε λακούβα, εχεις βγάλει το χαρντοπ, εχεις επιλέξει κοντή τετρακίνηση εχεις επιλέξει "Normal" στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, και μέσα στην λακούβα έχει νερό στο οποίο κολυμπάει μαγεμένος βάτραχος που παλια ηταν πριγκηπας. Μετα σβυνει παλι.
2) η ντίζα που ανοίγει το πορτάκι για τον ανεφοδιασμο καυσίμων, θεώρησε οτι ειναι ευκαρυωτικό κύτταρο, και διχοτομησθη μάλλον με σκοπό την αναπαραγωγη. Ως εκ τούτου, κατέχω το πρώτο feroza του οποίου το πορτάκι ανοίγει με κλειδι. Αρκει βέβαια να χρησιμοποιήσεις το κλειδι ως λεβιε.
3) Ενα απο τα ηχεία και συγκεκριμμένα αυτό που βρίσκεται περίπου στα πόδια του οδηγου, κάνει παράσιτα ακόμα και όταν είναι σβυστό το ραδιόφωνο (διαρροή ρευματος ισως),και ακούγεται ενας ηχος, πού όποιος σχετικά σχετικός τον προσέξει λέει αμέσως: ακουγεται ενα τριξιμο απο την ροδα, τι θελει ρουλεμαν η μπιλιοφόρους?

8-9 lt / 100 KmΣτριβει καλα? Οχι
Φρενάρει στα δυσκολα? οχι και όσο πατας φρενο σε πηγαινει όπου νομιζει.
Φευγει με τα 4 οταν φρεναρεις? και με την ρεζερβα μην σου πω
στο βρεγμενο? Αν εχεις τετρακινηση δεν έχει διαφορα απο το στεγνο. Αρκει να μην φρεναρεις!!
Το τιμόνι παρότι υδραυλικό, ειναι όσο βαρυ πρεπει.Αν δεν ειχε και μποσικα..
Προδοσία? Όχι. Εχω επίσης ένα κορόλα του 6, που ειναι για δρόμο (εχω το 50% του κορολα γιαυτο επελεξα το φεροζακι) και ένα Σεατ ινκα για δουλεια. Τα αυτοκίνητα σε προδίδουν οταν υπερεκτιμήσεις τις δυνατότητες. Αν πάω με 165 με το φεροζα (τοσο πιανει) θα με προδόσει. Αν ανέβω καμμια πλαγιά, όχι. Αντίθετα το κορόλα θα με προδώσει αν ανέβω πλαγιά αλλα θα ταξιδεψω συμβατικά. Αν ειχα φεράρι, θα με πρόδιδε στο βενζινάδικο αλλα θα ταξίδευα σαν πιλότος στην emirates. Κατα συνέπεια, αν ξερεις τι κάνει το αυτοκίνητο και το συντηρεις δυσκολα σε προδίδει
Ναι σβύνει και εμένα στις χαμηλές στροφες. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι φταίει το τουρμπο, αν και ένας μάστορας εκει μέσα μου είπε στο αυτί οτι το παθαίνουν τα v12. Ελα μην νομίζεις οτι σε δουλεύω! Αντιπροσωπεία χρέωσε κάποτε μια θεία μου με φρέον ενω δεν είχε aircondition, γιατι να κολώσει να μου χρεώσει 12 κυλινδρους και τουρμπο?
Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του
DieselΟι απαντήσεις που έδωσα, μπορεί να δείχνουν αστείες αλλα είναι και αληθεινές ως προς το νοημά τους. Στην ερώτηση αν θα ξαναπήγαινα στον μάστορα που μου το εφτιαξε και απάντησα όχι ενω πιο πριν ειχα πει οτι το φτιαχνω μόνος, εννοώ οτι βαριέμαι να αλλάζω φλάτζες... Ας το πάω σε κανέναν άνθρωπο να βγάλει το μεροκάματό του!
Ελπίζω να μην σας κούρασα και ευχομαι έστω και λίγο να σας έκανα πιό ανάλαφρη την εργασία σας.
Χρήστος
4
τουοτα1800Υβριδικό (Βενζίνη/
Ηλεκτρικό)
Μεταχειρισμένο2011201245000ΝαιΠάρα πολύΠοτέΝαιΝαι4-5 lt / 100Kmαρκετα ικανοποιημενοςΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"εχει φτηνιαρικο εσωτερικο90000
5
Ford fiesta econetic1560ΠετρέλαιοΚαινούριο
6
Opel Astra1.600TΒενζίνηΜεταχειρισμένο2008201369000ΝαιΠολύΠοτέΊσως
Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου
Τρίζουν τα πλαστικά στο ταμπλό και την κονσόλα...8-9 lt / 100 Km
Δεν θα το έλεγε κανείς και το πιο σταθερό αυτοκίνητο στον κόσμο...Το τιμόνι έχει άνοστη συμπεριφορά και είναι αρκετά ελαφρύ...
DieselΤο επόμενό μου αμάξι μάλλον θα είναι Ford και μάλιστα το Focus Diesel 1.5lt88000
7
VW Tiguan Tsi1400ΒενζίνηΚαινούριο2010ΠολύΠοτέ
Κροταλισμα της καδενας του κινητήρα στην εκκίνηση
501 - 1000 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΌχιΝαιΌχι. Άλλαξα καδενα ανοίγοντας μηχανή αλλά το κροταλισμα συνεχιζειΝαιΝαιΝαι10-11 lt / 100 KmΥβριδικό90000
8
RENAULT MEGANE1400ΒενζίνηΚαινούριο2001ΠολύΠοτέΊσωςΝαι7-8 lt /100 KmΑΡΚΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣΆριστο σε όλα τα επίπεδαDiesel160000
9
BMW 120I2000ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2005200838000ΝαιΠάρα πολύΠοτέΆλλη βλάβηVALVETRONIC<=500 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΌχιΝαιΝαιΝαιΤΙΠΟΤΑ8-9 lt / 100 KmΑΡΙΣΤΟΟΧΙΒενζίνα turboΕΙΧΑ CITROEN XARA VTS 1.6 (2001) ΠΡΙΝ ΤΗΝ BMW ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ ΕΝΤΕΛΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ (ΕΠΩΛΗΘΗ 146000 ΧΛΜ).
ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ.
160000
10
Citroen C21600ΒενζίνηΚαινούριο2007ΠολύΠοτέΣύστημα μετάδοσης
Υπερβολική χαλαρότητα μηχανισμού μετάδοσης εντολής λεβιέ ταχυτήτων προς κιβώτιο
<=500 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΝαιΝαιΜεγάλος χρόνος επισκευήςΝαιΝαιΝαιΟ μηχανισμός του παραθύρου του οδηγού χάλσε στην πρώτη λακούβα. Πρόχειρη δωρεάν επιδιόρθωση.
Αδυναμία (για χρόνια) αντικατάστασης διακοσμητικόυ δακτυλίου (χρώμιο) λεβιέ ταχυτήτων
7-8 lt /100 KmΚαταπληκτική οδική συμπεριφορά. Στη βρόχή (παρά τα νέα λάστιχα) το ESP δουλεύει συχνά.Άριστο σε όλα τα επίπεδαΒενζίνα turboΘα επιθυμούσα ταχύτερη ανταπόκριση στην προμήθεια ανταλλακτικών67000
11
SEAT LEON TSI1800ΒενζίνηΚαινούριο2007Όχι και τόσοΠοτέΣΤΑ 9000 ΚΜ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΛΟΓΩ ΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ THRUST ΚΟΥΖΙΝΕΤΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ
ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ (ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ) ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ.
Στην επίσημη αντιπροσωπείαΌχιΝαιΊσωςΝαιΓΡΥΛΛΟΣ ΠΙΣΩΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (150 ΕΥΡΟ) /ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ ΠΟΡΤΑΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ (200 ΕΥΡΟ)
ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΗ ΑΚΟΜΑ.
>=11 lt / 100 KmΓΕΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟDieselΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ / ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΥΧΝΑ
40000
12
Peugeot 3081600ΒενζίνηΚαινούριο2008Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαι9-10 lt /100 KmΥβριδικό223.000
13
honda civic type r2000ΒενζίνηΚαινούριο2009ΠολύΠοτέΑμάξωμαΣτραβα τοποθετημενο ταμπλο. ετριζε
Δεν θυμάμαι αλλά ήταν αρκετά μεγάλο
Στην επίσημη αντιπροσωπείαΌχιΝαιΈτσι και ετσιΝαιΝαιΝαι
Τριξιμο στο ταμπλο. Φθαρμενο δερματινο καλημα μοχλου ταχυτητων. Σκουρια εσωτερικα στους μαρσπεδιες στο μεταλλικο διακοσμητικο. Οχι καλη ευθυγραμμηση.
8-9 lt / 100 KmΟχιΟχιιΆριστο σε όλα τα επίπεδαΒενζίνα turboΟχι καλη ποιοτητα κατασκευης και υλικων στο εσωτερικο του οχηματος.
40000
14
Opel Insignia1.600TΒενζίνηΚαινούριο2010ΠολύΠοτέΝαιΝαιΜικρά τριξίματα στο ταμπλό σε ανωμαλίες οδοστρώματος8-9 lt / 100 KmΚαλή συμπεριφοράΌχιΆριστο σε όλα τα επίπεδαDiesel61000
15
seat1600ΒενζίνηΜεταχειρισμένο19992010124500ΝαιΠάρα πολύΜία μόνο φοράΆλλη βλάβηπολαπλασιαστης<=500 ευρώΜόνος/η μουΌχιναιΊσωςΝαιτιποτα8-9 lt / 100 KmDiesel174000
16
renault megane coupe1.600ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2002201087.500ΝαιΠολύΠοτέΚινητήρας / Σύστημα ψύξης1 Πολαπλασιαστης απο τους 4 που εχει χαλασε<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιΝαι100.000ΝαιΝαιΝαιΝαιΧαλασμενες χειρολαβες5-6 lt / 100 KmΣτριβει καλα και εχει πολυ καλα φρενα.Βενζίνα turbo141.000
17
volvo s401600ΠετρέλαιοΚαινούριο2011ΠολύΜία μόνο φοράΣύστημα μετάδοσηςΈσπασε πλατο<=500 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΌχιΌχιΔεν είναι δυνατόν να αγοράζεις volvo και στα 20000 χλμ να παθαίνει τέτοια ζημιά μάλλον από ελαττωματικό σύστημα πλατό δίσκοΊσωςΊσωςΝαιΞεκόλλησε σε ένα σημείο το παρμπρίζ και έβαλε νερά, επίσης τέλος του 1 χρόνου σταμάτησε να δουλεύει το σταρτ στοπ5-6 lt / 100 KmΌταν είναι αρκετά φορτωμένο κουνάει πολύ σε ζαλίζειΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"Diesel60000
18
NISSAN QASQHAI1.600ΠετρέλαιοΚαινούριο2014ΠολύΠοτέΤΡΙΓΜΟΙ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΙΣΗ<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΠΟΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ FORUMΝαιΊσωςΝαιΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΟΔΗΓΟΥ. ΤΡΙΓΜΟΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. ΟΘΟΝΗ 7'' ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ.6-7 lt / 100 KmΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ...ΟΧΙΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"Diesel15000
19
opel vectra c 20041800ΒενζίνηΜεταχειρισμένο200425000ΝαιΠάρα πολύΠοτέΝαιΜόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μουτο δερμα στο λεβιε των ταχυτητων, εχει ξεφτισει.... λιγα τριξιματακια σε μερικα πλαστικα κ η πορτα τ οδηγου κατα το ανοιγμα κλεισιμο αλλα με λιγο γρασαρισμα ερχεται στα ισια του....7-8 lt /100 Kmτελεια, εχω βαλει 18αρες ζαντες κ το εχω χαμηλωσει, πολλα τα οφελη απο οδηγικη συμπεριφορα....ποτεΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDieselοσο το προσεχεις, τοσο θα σε προσεξει και αυτο!!!96000
20
Opel Astra1.398ΒενζίνηΚαινούριο20100ΠολύΠοτέΠροβλημα αισθητηρα φρενων και αισθητηρα παγουριου παραφλου τα οποια αντικαταστηθηκαν δωρεαν εντος εγγυησης.
Τελος υπαρχει θεμα ανακλησης με το καπακι της μπαταριας που ομως δεν εσπασε το δικο μου , απλά αναμενουμε απαντηση απο την αντιπροσωπια.
Στην επίσημη αντιπροσωπείαΠαρομοια προβληματα εργοστασιακα ειχαν και άλλα Opel Astra J που το αναφερουν σε αρκετα forum στην Ελλαδα και στο Εξωτερικο.Σε επισημη αντιπροσωπια διορθωθηκαν και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος.ΝαιΝαιΝαιΕβγαλε τριγμους στην 5ετια λογω κακης οδοστρωσης των Ελληνικων μας δρομων. Εξακολουθουν αυτοι οι τριγμοι , δεν ασχοληθηκα.7-8 lt /100 KmΣτην πορεια ειναι σταθερο, δεν στριβει ευκολα στις μανουρες στο παρκαρισμα θελει συχνα η οπισθεν. Μειονεκτημα το βαρος του.
Βενζινη ατμοσφαιρα, απλά εγγυηση. Δεν τα κανει αυτα.Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΦυσικό αέριοΤο ιχ ειναι 5ετιας δεν εβγαλε σοβαρο προβλημα περα των προγραμματισμενων service. Οι τιμες των ανταλλακτικων φυσιολογικες εξειδικευμενη αντιπροσωπια στην ιδια, ολα τα service εκει.
Αρκετα ικανοποιημενος.
52500 χλμ
21
volvo s401600ΒενζίνηΚαινούριο2010Πάρα πολύΠοτέΟπωσδήποτε θα αγόραζα ίδια μάρκαΝαι7-8 lt /100 Kmparpara poli kali odiki simperifora se oles tis katastasis frenari telia einai oudetero sto stripsimo alla stathero stin poria toy.ite vregmeno ite stegno symperitherete to idio telia to timoni einai arketa kalo kai diavazi to dromo akoma me me taxytites 150+.mexri stigmis pote Βενζίνα turbo37000
22
citroen c5 thp 1551600ΒενζίνηΚαινούριο2100ΠολύΠοτέΣύστημα μετάδοσηςΕΙΜΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ 40ΧΡΟΝΙΑ .ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΔΙΑΝΥΣΗ 28000 ΧΙΛ.ΣΕ 4,5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΟΛΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΤΗΝΑΡΕΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ<=500 ευρώΝαι7-8 lt /100 KmΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΦυσικό αέριο27780
23
fiat panda1200ΒενζίνηΚαινούριο2008Πάρα πολύΜία μόνο φοράΆλλη βλάβηΝΟΘΕΥΜΈΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΗΝ ΝΟΘΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ??? ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ?ΝαιΝαιΝαι5-6 lt / 100 KmΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"Βενζίνα ατμοσφαιρικό70000
24
TOYOTA YARIS1300ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2003200870.000ΝαιΠάρα πολύΠοτέΝαιΝαιΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΜΙΑ ΒΛΑΒΗ.5-6 lt / 100 KmΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.ΟΧΙΆριστο σε όλα τα επίπεδαΆλλο268.000
25
SUZUKI GRAND VITARA2000ΒενζίνηΚαινούριο2009ΠολύΠοτέΊσωςΝαι9-10 lt /100 KmΚΑΛΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDiesel
παρότι αγοράσαμε 2 ιδια αυτοκίνητα με τον κουμπάρο μου ταυτόχρονα , το δικό μου ,καίει εξαρχής 1 λίτρο λάδι στα 5.000 χιλιόμετρα......το μόνο μελανό σημείο..
55.000
26
honda1332Υβριδικό (Βενζίνη/
Ηλεκτρικό)
Καινούριο2008Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαι5-6 lt / 100 KmναιDiesel53000
27
toyota corolla1354ΒενζίνηΚαινούριο1999Πάρα πολύΠοτέΝαιΌχικανένα6-7 lt / 100 KmΔεν εχει ποτε παρουσιάσει απρόβλεπτη οδική συμπεριφορά στα 380.000 χλμ που έχει κάνει._Εχω το corolla g6 1.3 με 380.000 χλμ,αγορά 1999.Εκτός από μία φορά που χάλασε το δυναμό στις 330.000 χλμ. και ευτυχώς έξω από το σπίτι!,δεν έχει ποτέ παρουσιάσει οποιοδήποτε πρόβλημα.Μετά από τον πρώτο χρόνο σέρβις στην αντιπροσωπεία,αλλάζω λάδια σε βενζινάδικα και απλά προσέχω τα πολύ βασικά.
Ο.Κ.πέρα από τις συμπάθειες και προσκολήσεις που μπορεί να έχει κανείς με τα αυτοκίνητα,σίγουρα όλα είναι ευρύτερα θέμα οικονομικό.Για ένα μικρομεσαίο,πόσο μάλλον για μεγάλο,το κόστος αγοράς είναι ένα μέρος αλλά το κόστος χρήσης είναι σαφώς μεγαλύτερο.Αρα ίσως είναι λάθος να πληρώνεις το ακριβό κόστος χρήσης σε παλιότερο αυτοκίνητο όταν μπορείς με το ίδιο και μάλλον μικρότερο κόστος να έχεις μεγαλύτερη ασφάλεια,οδηγική ποιότητα και όλα τα θετικά αλλάζοντας συχνότερα το αυτοκίνητο με καινούργιο.
380.000
28
SUBARU IMPREZA1500Υγραέριο / ΒενζίνηΚαινούριο2009ΠολύΠοτέΝαιΝαι9-10 lt /100 KmΒενζίνα turbo137000
29
skoda fabia1400ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2000200595000ΝαιΠολύΠοτέΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςπροβλημα στα μπεκ τα οποια δεν βρισκονται με τιποτα+προβλημα στα ψαλιδια ανα τακτα διαστηματα θελουν αλλαγη τα σινεμπλοκ<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχι20000στο συνεργειο που πηγα διορθωσαν την βλαβη αμεσα και γρηγοραΝαιΊσωςΝαιοι γρυλοι τον παραθυρων ειναι απυστευτη χαλανε μια φορα τον χρονο με κοστοσ στα 80ε ο ενασ7-8 lt /100 Kmμε 60 αλογα δεν μπορεισ να κανεισ και πολλα σε γενικεσ γραμμεσ ειναι καλοΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΒενζίνα turbo135000
30
alpha romeo, Giulietta1400, 170hpΆλλοΜεταχειρισμένο2010201215000ΝαιΠάρα πολύΠοτέΝαιΝαιτο πλαστικό στο λεβιέ ταχυτήτων είναι απαράδεκτο θα έπρεπε να είναι νίκελ7-8 lt /100 Kmείναι άριστη η οδηγική συμπεριφοράΆριστο σε όλα τα επίπεδαΒενζίνα turbo38000
31
Ford Fiesta2000ΒενζίνηΜεταχειρισμένο19922003135000ΝαιΠάρα πολύΜία μόνο φοράΣύστημα διεύθυνσης/αναρτήσεις<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιΌχιΝαιΝαιΗλεκτρικός γρύλλος οδηγού-συνοδηγού6-7 lt / 100 KmΜπλοκάρουν τα φρένα, το πίσω μέρος φεύγει εύκολα αν δεν είσαι συντηρητικός σε στροφές (ή βάζεις προσθήκες :P )Βενζίνα turboΓια να μη μπερδευτείτε το αυτοκίνητο είναι μετατροπή, πρώην 1400 Ghia.300000
32
Renault Megane coupe 1600ΒενζίνηΜεταχειρισμένο1999201189.500ΝαιΠάρα πολύΜία μόνο φοράΣύστημα μετάδοσηςΣπασμένο ρουλεμάν συμπλέκτη.<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιΝαιΝαιΝαιΈνα χαλασμένο γρύλλο παραθύρου, και ξεκολλημένες ταπετσαρίες στις πόρτες.7-8 lt /100 KmΑν σκεφτούμε ότι το αγόρασα μεταχειρισμένο σε άσχημη κατάσταση που το είχε φτάσει ο παλιός κάτοχος του, μπορούμε να πούμε ότι έστριβε πάρα πολύ καλά και φρέναρε απροβλημάτιστα. Με σκασμένες αναρτήσεις και σε σπορ οδήγηση στο βουνό, σε γέμιζε συγκινήσεις.Βενζίνα turbo151.000
33
honda hr-v1600Υγραέριο / ΒενζίνηΜεταχειρισμένο1999200545000ΝαιΆριστη επιλογήΠοτέΝαιΝαιτιποτα,αλλα και εγω το προσεχω9-10 lt /100 Kmπολυ σε λογικα πλαισιαΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDieselενα τιμιο αυτοκινητο για λογικη χρηση εντος κ εκτος δρομου και φθηνα αναλλωσιμα για την συντηρηση του οχι ομως απο τη κεντρικη αντιπροσωπεια που εχει υψηλες τιμες155000
34
vw scirocco 1.4 TSI 160PS1.400ΒενζίνηΚαινούριο2009Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαιΝαι7-8 lt /100 KmΆριστο σε όλα τα επίπεδαΒενζίνα turbo180.000
35
alfa 1471600ΒενζίνηΚαινούριο200314500Πάρα πολύΜία μόνο φοράΆλλη βλάβηηλεκτρονικη πεταλουδα
<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΝαιναι
71000ναιΝαιΝαιΝαιτιποτα !!!!!
8-9 lt / 100 Kmπαρα πολλυ καλο
Βενζίνα turboακριβα ανταλ/κα
145000
36
ΤΟΥΟΤΑ ΑVENSIS1800ΒενζίνηΚαινούριο2011Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαιΤΙΠΟΤΑ7-8 lt /100 KmΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙΟΧΙΆριστο σε όλα τα επίπεδαΦυσικό αέριο30000
37
vw jetta1600ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2007201060000ΌχιΠολύΜία μόνο φοράΣύστημα μετάδοσηςσασμαν501 - 1000 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιναιΝαιΝαιΝαιαισθητηρας λ8-9 lt / 100 Kmπολυ καληοχιDiesel125000
38
citroen berlingo1400Υγραέριο / ΒενζίνηΚαινούριο2005Πάρα πολύΠοτέΝαιΜόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μουΣαν να εχει τζογο το παμπριζ στο σημειο του οδηγου.8-9 lt / 100 KmΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣΆριστο σε όλα τα επίπεδαDieselΝΑ ΜΗΝ ΖΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΔΗΓΩΝΤΑς ΣΤΗΝ ΤΣΙΤΑ , ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ 3-4 ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 2500- 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ.150000
39
TOYOTA1000ΒενζίνηΜεταχειρισμένο200192000ΝαιΠάρα πολύΜία μόνο φοράΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΥΤΑΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΜΕΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟς ΙΔΙΩΚΤΙΤΗΣ ΕΙΧΕ ΣΚΕΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΕ Η ΑΝΤΛΙΑ<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιΟχι δεν ακουσα τετοια βλαβηναι ειμαι ευχαριστημενος και η αντλια ηταν πολυ φθηνηΝαιΝαιΌχι5-6 lt / 100 Kmσαν μικρο εχει καλα κρατηματααλλα βασικα ειναι αυτοκινητο πολης και δεν ζηταω παραπανωΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"Dieselκαι αλλοι φιλοι που το εχουν αυτο το μοντελο ειναι ευχαριστημενοι165000
40
ALFA ROMEO1600ΒενζίνηΚαινούριο2000ΚαθόλουΠοτέδεν με αφησε στο δρομο αλλα εβγαλε βλαβη στον αισθητηρα λ, αισθητηρας ροης αερα και μετα απο καποια χιλιομετρα τριζουν τα ψαλιδιαη αντιπροσωπια ειναι ακριβα πληρωσα για τπν αισθητηρα λ 200 ευρω,για τον αισθητηρα ροης αερα το βρηκα στο εμποριο στη μιση τιμη αλλα οχι το γνησιοΌχιΊσωςΝαιπερα απο τα καθισματα που σε καποιο μοντελο λερωνουν ευκολα δεν ειχα προβλημα7-8 lt /100 Kmη οδικη συμπεριφοτα του ειναι τελεια και τα φρενα πολυ καλατο προβλημα του και απο αλλους που μιλησα ειναι ο αισθητηρας λDiesel130000
41
TOYOTA AVENSIS1800Υγραέριο / ΒενζίνηΜεταχειρισμένο20052011110000ΝαιΠολύΠοτέΝαιΝαι8-9 lt / 100 KmΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥβριδικό205000
42
Skoda Octavia 5 TDi1600ΠετρέλαιοΚαινούριο2010Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαιΘόρυβος σε υψηλες ταχύτητες, Σφίχτηκαν όλες οι πόρτες από τους μεντεσέδες και το πρόβλημα εξαλείφθηκε.5-6 lt / 100 KmΘα ήθελα λίγο πιο καλά φρένα. Φορτωμένο με 4 ενήλικες δεν νιώθω σιγουριά σε φρενάρισμα με πάνω από 100-110 χμωΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDiesel70000
43
hyundai getz1.100Υγραέριο / ΒενζίνηΚαινούριο2009Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαιΝαι4-5 lt / 100KmΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"Diesel96.000
44
FIAT PUNTO1400ΒενζίνηΚαινούριο2004ΠολύΜία μόνο φοράΆλλη βλάβηΒΛΑΒΗ ΣΤΗ ΤΙΜΟΝΙΕΡΑ<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ FIAT PUNTO 2003 ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, ΕΩΣ ΤΑ 50000 ΧΙΛ. ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗ ΤΙΜΟΝΙΕΡΑ. ΝΑΙΝαιΊσωςΝαιΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΙΡ ΚΟΝΤΙΣΙΟΝ, ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ.6-7 lt / 100 KmΑΡΚΕΤΑ ΟΧΙDiesel402.800 ΧΙΛ.
45
Mazda 61.800ΒενζίνηΚαινούριο2004Άριστη επιλογήΠοτέΟπωσδήποτε θα αγόραζα ίδια μάρκαΝαιΚαμία βλάβη.9-10 lt /100 KmΈχει άριστη συμπεριφορά σε ταχύτητα μέχρι 190 χλμ/ω που το έχω οδηγήσει.Βενζίνα ατμοσφαιρικό141.690
46
VW GOLF1400ΒενζίνηΜεταχειρισμένο19982006125000ΝαιΠολύ2-3 φορέςΚινητήρας / Σύστημα ψύξης501 - 1000 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχι1000000ΌχιΝαιΝαι10-11 lt / 100 KmΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΒενζίνα turbo260000
47
GOLF 41400Υγραέριο / ΒενζίνηΜεταχειρισμένο20022014155000ΝαιΠολύΠοτέΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιΝαιΊσωςΝαι9-10 lt /100 KmΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDiesel163000
48
honda1600ΒενζίνηΚαινούριο1996Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαι9-10 lt /100 KmDiesel198.000
49
bmw2500Υγραέριο / ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2002201292000ΝαιΌχι και τόσοΠοτέΌχιΝαι10-11 lt / 100 Kmοδικη συμπεριφορα αψογη133500
50
Alfa Romeo 1471600Υγραέριο / ΒενζίνηΚαινούριο2003Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαιΈσπασε ο μικρός μεντεσές Από το εξωτερικό χερούλι της πόρτας οδηγού. Κοινό πρόβλημα σε όλα τα 147.
Επίσης αντικαταστάθηκε ο μηχανισμός πού κρατά την πόρτα και δίνει τις κλιμακώσεις στο άνοιγμα της πόρτας. Πάλι από την πλευρά του οδηγού. Αντικαταστάθηκε επίσης ο λεβιες ταχυτήτων λόγω φθοράς. Αυτά από πλευράς εσωτερικού.
8-9 lt / 100 KmΗ οδική συμπεριφορά του αυτοκίνητου είναι υποδειγματική. Πότε δεν με προβλημάτισε στον τομέα αυτό. Ακριβές τιμόνι. Φανταστικά φρένα. Πολύ καλά κρατήματα .Όχι. Άριστο σε όλα τα επίπεδαDieselΤο αυτοκίνητο στα 150.000 km (40.000 με αερίο) και στα 12 χρόνια ζωής του εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν για το εσωτερικό του. Έχει αλλάξει ένα θερμότατη. Ένα αισθητήριο στροφάλου. Μια αντλία ψεκασμού νερού υαλοκαθαριστήρων. Ένα πίσω ρουλεμαν τροχού Τίποτα άλλο. Τέλος να αναφέρω ότι έχει και μια μικρή κατανάλωση λαδιού της τάξης του 0,5lt/10000km την οποία είχε από καινούργιο.
Προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.
150000
51
focus 21600ΒενζίνηΚαινούριο2005Όχι και τόσοΜία μόνο φοράΣύστημα διεύθυνσης/αναρτήσειςεχει σπασει σωληνας του υδραυλικου τιμονιου.<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιΝαι σε πολουςΝαιΝαιΌχιΝαιπολη θορυβος στο εσωτερικο,λογω κακιας μονωσης
5-6 lt / 100 KmΠολη καληΒενζίνα turbo170.000
52
MAZDA 3 MPS2.261ΒενζίνηΚαινούριο2009Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαι>=11 lt / 100 KmΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ...Άριστο σε όλα τα επίπεδαDieselΚΟΡΥΦΑΙΟ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ GTI ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ...53.000
53
fiat1600ΒενζίνηΚαινούριο2005Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαι7-8 lt /100 KmΤο συγκεκριμενο μοντελο Fiat Stilo mw εχει τελεια οδικη συμπεριφορα και φρεναρει πολυ καλαΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDiesel101000
54
skoda octavia 5rs1928ΒενζίνηΚαινούριο2009Όχι και τόσο2-3 φορέςΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςεχανε το νερο και ανεβαζε θερμοκρασια ,σχεδον απο τον πρωτο χρονο που το πηρα,δεν το εκανε συχνα, συμπληρωνα λιγο νερο περνουσε καιρος μεχρι να το ξανακανει,πλεον περασε η εγγυηση και τωρα πρεπει να το πληρωσω απο την τσεπη μου. 501 - 1000 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΝαιδε το εχω κοιταξειακομη δεν εχω αποκαταστηση την ζημια,το αμαξι το εχω 2 χρονια σε ακινησια.ΝαιΊσωςΝαιεχει θεματακια με τα πλαστικα του στις πορτες,στα λαστιχα στα τζαμια ,ετσι διαφορα τα εχει.8-9 lt / 100 Kmεχει παρα πολυ καλη οδικη συμπεριφορα,κανενα απολυτως παραπονο.Dieselτο χρωμα ειναι πολυ ''μαλακο'',σκουριαζει ευκολα το αμαξι σε διαφορα σημεια,στην κεραια του επανω εχει χαλασει,η αεροτομη του εχει βαφτει ηδη μια φορα στην αντιπροσοποια μεσα στην εγγυηση ,γιατι εκανε καποιες σταμπες παραξενες.71000
55
Citroen C11.000 κ.ε.ΒενζίνηΚαινούριο2009Πάρα πολύΠοτέΊσωςΝαι6-7 lt / 100 KmΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"65.000
56
opel1998ΒενζίνηΜεταχειρισμένο19932009125.000ΝαιΠάρα πολύΠοτέΝαιΜόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου7-8 lt /100 KmΆριστο σε όλα τα επίπεδαΒενζίνα turbo158.000
57
HYNDAI ACCENT1.346ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2001200797.000ΝαιΠάρα πολύΠοτέΦρένα<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιΝαιΝαιΜόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου6-7 lt / 100 KmΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣΆριστο σε όλα τα επίπεδαDiesel285.000
58
ford fusion1600Υγραέριο / ΒενζίνηΚαινούριο2003ΠολύΜία μόνο φοράΣύστημα μετάδοσηςκυλινδράκι πεντάλ συμπλέκτη<=500 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΝαι60000ΝαιΝαιΝαι7-8 lt /100 KmΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDiesel207000
59
Toyota Corolla 1400ΒενζίνηΚαινούριο2004Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαιΝαιτριξήματα6-7 lt / 100 KmΔεν έχει πολύ καλά κρατήματα.Υβριδικό
60
mazda rx-81300ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2004201074000ΝαιΌχι και τόσο2-3 φορέςΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςχαμηλη συμπιεση>=2000 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιναιΝαιΝαι9-10 lt /100 Kmπαρα πολυ ευχαριστημενοςΦυσικό αέριο95000
61
KIA CERATO1600ΒενζίνηΚαινούριο2006ΠολύΠοτέΟπωσδήποτε θα αγόραζα ίδια μάρκαΝαι10-11 lt / 100 KmΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDiesel110000
62
VW ticouan1598ΒενζίνηΚαινούριο2009Όχι και τόσοΠοτέΓλιστρήσε εκανε υδρολησθηση ενώ ειχα ενεργοποίηση το σύστημα αντισπιν . Παρα λίγο θα ειχα σκοτωθεί ευτυχώς τελευταία στιγμή μπόρεσα να στρέψω το τιμόνι στα βράχια αντί για τον γκρεμό. Αν δεν ειχα ενεργοποίηση το σύστημα αντισπιν μπορει να μην γίνονταν τιποτα . Ολα τα αυτοκινητα πήγαιναν μια χαρά στον δρόμο εκτός απο το δικό μου. Ξαφνικά σε μια στιγμή εκανε πως γλιστράει. Ενεργοποιήθηκε το σύστημα κλείδωσαν οι ρόδες , κλείδωσε το τιμόνι και το αυτοκινητο πήγαινε όπου ήθελε αυτο και οχι όπου ήθελα εγώ . >=2000 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχι60000Οχι. Ακόμα φτιάχνω.ΌχιΌχιΝαιΧάλασε ο μηχανισμός της ήλιοροφης μου τον αντικατέστησαν χωρις κόστος η αντιπροσωπεία , και το ηλεκτρικό παράθυρο του συν οδηγού. >=11 lt / 100 KmΦυσικά και με πρόδωσε. Οδηγάω 32 χρονια δεν εχω ξανα τρακάρει και οδηγάω χρονια στα χιονιά.ΥβριδικόΜε καλο καιρό ειναι καλο. Σύμφωνα με την υποδυναμη που εχει. Οτι δίνεις παίρνεις. Εχω και άλλο αυτοκινητο που δεν παίζεται αλλά ειναι 3500 κβ. BW X5 . Ειναι τέλειο . Όνειρο. Στα χιονιά στην βροχή στον ήλιο !!!62240
63
PEUGEOT 2081400ΠετρέλαιοΚαινούριο2012Πάρα πολύΠοτέΟπωσδήποτε θα αγόραζα ίδια μάρκαΝαι<=4lt /100KmΆριστο σε όλα τα επίπεδαDiesel12000
64
SUZUKI1600ΒενζίνηΜεταχειρισμένο20002013220ΝαιΠολύΠοτέΝαιΜόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου8-9 lt / 100 KmDiesel300
65
Skoda octavia scout tsi1800ΒενζίνηΚαινούριο2010ΠολύΠοτέΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςΔιαρροή απο την αντλία νερού. Αντικατάσταση με νεα μεταλλική.<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΜε την γνήσια πλαστική αντλία εχει πρόβλημα όλος ο όμιλος.ΝαιΝαιΝαιΕχει ξεθάψει ελάχιστα το κουμπί για τα μπροστινά παράθυρα κ φαίνεται μια μικρη λευκή γραμμή στο μαύρο κουμπί.8-9 lt / 100 KmΠαρα πολυ σε όλους τους τομείς. Μετά τα 4 χρονια ακούγεται λίγο εντονότερα τα αμορτισέρ.Diesel50000
66
vw polo r-line1200ΒενζίνηΚαινούριο2014Πάρα πολύΠοτέΝαι5-6 lt / 100 KmΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"Βενζίνα turbo11045
67
vw polo r-line1200ΒενζίνηΚαινούριο2014Πάρα πολύΠοτέΝαι5-6 lt / 100 KmΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"Βενζίνα turbo11045
68
skoda oktavia1600ΒενζίνηΜεταχειρισμένο200620079000ΝαιΠάρα πολύΠοτέΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςsynexhs leitoyrgia twn ventilater apo fagwma kalwdiwn apo pontikia .<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιoxi prwth forah epishmh skoda den to anakalypse .alla to synargeio ths geitoniasΝαιΝαιΝαιtipote idiaitero
7-8 lt /100 Kmpoly timio ergaleio stivaro aksizei ta lefta toyΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDieselaxiopisto eyryxwro asfales oikonomiko kai to kalytero pisteyw ws timh...apodosh
76000
69
fort1800ΒενζίνηΚαινούριο2012ΠολύΠοτέΝαιΝαιΝαι8-9 lt / 100 KmDiesel90000
70
τουοτα1598ΒενζίνηΚαινούριο2007ΠολύΠοτέΝαιΝαι6-7 lt / 100 KmπολυΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDieselκαλο ειναι οι αντιπροσωπειες (τα συνεργεια τους) να μη σκαρφιζονται υποτιθεμενες βλαβες πχ το αθτοκινητο σας θελει αντλια νερου προκειμενου να τα <κονομισουνε>132000
71
VW PASSAT 1.6 FSI1600ΒενζίνηΚαινούριο2007Πολύ2-3 φορέςΚινητήρας / Σύστημα ψύξης---Στον 2ο χρόνο αντικαταστάθηκαν μέσω εγγύησης και οι 2 καταλύτες.

---Στον 7ο χρόνο χάλασε ο εγκέφαλος του τιμονιού και αντικατστάθηκε
<=500 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΌχιΗ συγκεκριμένη βλάβη (του εγκέφαλου του τιμονιού) όπως διαπίστωσα (και από το site των ιδιοκτητών οχημάτων VW) δεν είναι σπάνια για το Passat. ΝαιΊσωςΝαιΣε 8 χρόνια χάλασαν:

---Το πάνω μέρος (καπάκι) του λεβιέ των ταχυτήτων.
---Ένας πύρος της πόρτας του οδηγού που την έκανε να τρίζει (κόστος 100 Ευρώ).
---Το ηλεκτρικό κουρτινάκι του πίσω παρπριζ (δεν ανεβαίνει). Δεν το έφτιαξα γιατί το κόστος είναι πάνω από 150 Ευρώ.
---1 φούσκα μπιλιοφόρου.
---Άλλαξα μία φορά τακάκια μπροστά.
---Ξεκόλλησε το τζάμι του καθρέπτη του συνοδηγού (το κόλλησα με σιλικόνη και δεν το άλλαξα γιατί πήγαινε σετ με το μηχανισμό που κόστιζε αν θυμάμαι καλά 30-50 Ευρώ).
9-10 lt /100 KmΑπό οδική συμπεριφορά δεν έχω κανένα παράπονο.Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΥγραέριο75000
72
Honda Civic1800ΒενζίνηΚαινούριο2007Πάρα πολύΜία μόνο φοράΆλλη βλάβηΑντλία βενζίνης<=500 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΌχιΟχι ήταν τυχαίοΗ βλάβη αποκαταστάθηκε άμεσα και καλύφθηκε εντός εγγύησης και οδικής βοήθειας που παρείχε η Honda με την αγορά του οχήματος.ΝαιΝαιΝαιΦθαρμένο λάστιχο επιφανειακά στον λεβιέ ταχυτήτων. Υψηλό κόστος ανταλλακτικού, αλλά δεν είναι και κάποια "βλάβη" σημασίας περισσότερο αισθητικό θέμα.7-8 lt /100 KmΕίμαι απόλυτα ικανοποιημένος απο την οδική συμπεριφορά. Από τα καλύτερα οχήματα που έχω οδηγήσει, και η ασφάλεια που προσφέρει η λειτουργία VSA είναι απίστευτη. Έχει συμβεί 2-3 φορές να σώσει την κατάσταση που χωρίς αυτό θα είχα ατύχημα.Υβριδικό67000
73
Mercedes A1401400ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2004200722.000ΝαιΠάρα πολύΠοτέΝαιΝαιχαλασμένος γρύλος πίσω αριστερού ηλεκτρικούπαραθύρου, σπασμένη τάπα δοχείου νερού υαλοκαθαριστήρων, χαλασμένα υδραυλικά αμορτισέρ πίσω (πέμπτης) πόρτας. 7-8 lt /100 Kmπολύ καλή για τις απαιτήσεις μου.Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΦυσικό αέριο60.000
74
mb190e1797ΒενζίνηΜεταχειρισμένο1992
75
opel vectra c 20041600ΒενζίνηΜεταχειρισμένο200490000ΝαιΚαθόλουΠοτέΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςden travai sto dromo den pigeni. den vgazi kamia vlavi ston egkefalo kai pigeni san na travai 5 tonous fortio me kainourgia petalouda gkaziou esfitites l kai kafsimou
501 - 1000 ευρώΣε τυχαίο συνεργείοΌχιapo filo pou exei sinegio oti eei sinantisi kai alla vectra me thn idia vlavi kai den kseroun th einainai para poluΝαιΌχιΝαι4-5 lt / 100KmΚαθόλου ευχαριστημένοςΒενζίνα turbo189000
76
Citroen2000ΒενζίνηΚαινούριο2003ΚαθόλουΈχω αγανακτήσει πιαΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςEγκέφαλος
Σύστημα μετάδοσης
Αντλία βενζίνης
501 - 1000 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΝαιΝαι, αλλά ήμουν από τους πρώτους αγοραστές και δεν υπήρχε πληροφόρηση από απογοητευμένους αγοραστές, αλλιώς δεν θα την "πάταγα".Ναι, δεν έχω προβλήματα με τα εξουσιοδοτημένα συνεργείαΝαιΌχιΝαι*Χαλασμένοι γρύλοι παραθύρων
*Λεβιέ ταχυτήτων (έσπασε στο νεκρό και δεν έμπαινε καμμιά ταχύτητα)
*Χαλασμένα μοτέρ καθρεπτών
*Μόνιμη ένδειξη Antipollution Fault από το 2ο έτος κυκλοφορίας
*Στα 50.000 χλμ φαγωμένο ρουλεμάν τιμονιού (χοροπηδοτρέμει σε κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος)


7-8 lt /100 KmΚαθόλου ευχαριστημένος.
* Είχα Citroen DS, XM, και Xara, τέλειες, άψογες, φοβερές αναρτήσεις. Αγόρασα το 2003 το C5 για την υδροπνευματική ανάρτησή του. Δυστυχώς, από την πρώτη μέρα η ανάρτηση του θυμίζει Datsun της δεκαετίας του '70. Εχω αλλάξει σφαίρες, κατανεμητές, εγκεφάλους...τίποτα! Πιο σκληρή ανάρτηση και πιο σπαστικό αυτοκίνητο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΤιμήΦεβρ 2003: 33.000 ευρώ παρακαλώ
* Εχω οδηγήσει εκατοντάδες αυτόματα αυτοκίνητα. Πιο αργό στην απόκριση στο γκάζωμα για προσπέρασμα δηλ κατέβασμα σε χαμηλότερη ταχύτητα (άρα σκοτώστρα) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΒενζίνα turboΤο πράγμα φάνηκε από την αρχή (οτι δεν θα πάμε καλά με αυτό το αμάξι). Το πήρα από την τότε Citroen Hellas (έβαλα και μέσον...).
1) Το πλήρωσα με θερμαινόμενα καθίσματα, ήρθε με σκέτα
2) Το πλήρωσα με μεταλική ποδιά, ήρθε με πλαστική

Συγχωρούνται τα πάντα, αλλά αυτή η ανάρτηση ρε παιδιά, αμάν...
195.000
77
ΡΕΝΩ1600ΒενζίνηΚαινούριο2006Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαιΧαλασμενοs γρυλοs αριστερου παραθυρου6-7 lt / 100 KmπολυΆριστο σε όλα τα επίπεδαDiesel98000
78
vw polo1400ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2000200719990ΝαιΠολύΜία μόνο φοράΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΌχιΝαιΝαιΝαι6-7 lt / 100 KmοχιΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDiesel155000
79
FIAT1200ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2002
80
Golf 6 tsi1200ΒενζίνηΚαινούριο2013Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαι8-9 lt / 100 KmΤΡΕΝΟΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"Βενζίνα turbo120000
81
fiat bravo1400 150hpΒενζίνηΚαινούριο200735000
82
ford fiesta1600ΒενζίνηΚαινούριο2009Πάρα πολύΠοτέΝαι6-7 lt / 100 KmΠαρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"Βενζίνα ατμοσφαιρικό110000
83
SKODA SUPERB 1400ΒενζίνηΚαινούριο2011Όχι και τόσοΠοτέΚινητήρας / Σύστημα ψύξης- ΔΥΟ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥΡΒΟ (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ)
-ΕΞΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ) .....
-ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΘΑΡΑΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ . (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ)
-ΜΕΤΑ ΤΟ UPDATE ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΙΣ 30000
30% ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ)
4 ΤΟΠ ΜΑΟΥΝΤ. (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ)
...ΠΕΣΜΕΝΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 20000ΧΛΜ
Στην επίσημη αντιπροσωπείαΝαιΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΒΟΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ , ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΛΑΒΗ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΘΕΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 500 ΧΛΜΌχιΌχιΝαιΚΤΥΠΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΜΡΟΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ( ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ)
ΧΕΡΟΥΛΙ ΠΟΡΤΑΣ ΟΔΗΓΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΞΕΚΟΛΑΕΙ Ι ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ
9-10 lt /100 KmΤΕΛΕΙΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ( ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ......)
ΠΑΝΤΟΥ
Diesel72.000
84
opel astra1400ΒενζίνηΚαινούριο2004ΚαθόλουΈχω αγανακτήσει πιαΆλλη βλάβηπροβληματα με τα ηλεκτρικα οταν βρεχει παντα μενει
εχω αλλαξει το συστημα εισαγωγης καυσιμου κοστος 1500 ευρω
εξωτερικους καθρεφτες 2 φορες
ραδιοφωνο cd ρολοϊ ποτε δεν λειτουργησαν σωστα απο τις πρωτες μερες
και πολλα αλλα φυσιολογικα ή μικρης αξιας προβληματα
η αντιπροσωπεια σπανια δεχεται την εγγυηση και σπανια αναγνωριζει κατι
κλασικη συμπεριφορα αντιπρωσωπειας
1001 - 2000 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιναι ευχαριστημενοςΝαιΌχιΝαιο εσωτερικος καθρεφτη εχει χαλασει 6 φορεςΗλεκτρικό85000
85
Hyundai coupe1.6ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2005201090.000ΝαιΆριστη επιλογήΠοτέΝαιΝαι6-7 lt / 100 KmΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΙΝΘΙΚΕΣ.Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΒενζίνα ατμοσφαιρικό124.000
86
Opel Insignia1.600TΒενζίνηΚαινούριο2010ΠολύΠοτέΣύστημα διεύθυνσης/αναρτήσειςΜπόσικα, ακρόμπαροΔεν θυμάμαι αλλά ήταν αρκετά μεγάλοΣε τυχαίο συνεργείοΌχιΝαιΝαιΝαιΌχιΜόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μουτρίζουν τα πλαστικά...8-9 lt / 100 KmΤιμόνι αρκετά ελαφρύ, τρέμουλο στα πολλάΌχιΆριστο σε όλα τα επίπεδαDieselFord και πάλι Ford80.000
87
FIAT BRAVO1400ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2008201222000ΝαιΠολύΠοτέΝαιΝαιφθορά στο δέρμα του τιμονιού,σπάσιμο στο πλαστικό κάλυμα του χειρόφρενου.8-9 lt / 100 Kmόλα καλά αλλά λιγο σκληρή η πίσω ανάρτησηΆριστο σε όλα τα επίπεδαDiesel40000
88
nissan primera1600ΒενζίνηΚαινούριο1997Πάρα πολύΠοτέΝαιΝαι4-5 lt / 100KmΆριστο σε όλα τα επίπεδαΒενζίνα ατμοσφαιρικό197000
89
Suzuki Alto993ΒενζίνηΜεταχειρισμένο1998200411000ΝαιΠολύΜία μόνο φοράΣύστημα μετάδοσηςΔεν νομίζω οτι το προσδιορίσαμε ακριβώς, κάναμε αλλαγή σε λάδια του κιβωτίου ταχυτήτων και μου είπαν οτι έιχε πολλά γρέζια. Μετά απ'την επισκευή, το πρόβλημα (έκανε θορυβώδες ρυθμικό κλώτσιμα που το αισθανόμουν και στο τιμόνι) δεν επανεμφανίστηκε.

Στο παρελθόν είχα κάνει άλλη μία μεγάλη επιδιόρθωση σε ένα πρώτο συνεργείο για μπροστινό τροχό (πρόβλημα αλλά χωρίς να με αφήσει -- δεν ανταποκρινόταν προβλεπόμενα στην στροφή του τιμονιού) αλλά δεν το κράτησα ώς συνεργείο μου για άλλους λόγους (επίσης αργότερα φάνηκε οτι εκεί δεν μου έκαναν διόρθωση χρονισμού του κινητήρα).

Έχω επίσης κάνει ελεγχόμενη αλλαγή δίσκου (πάλι δεν φτάσαμε στο σημείο να με αφήσει) στο δεύτερο συνεργείο χωρίς πρόβλημα και με κόστος κάτω των 250€.
<=500 ευρώΣε συνεργείο γνωστού μουΌχιΔεν τό'χω ψάξει, δεν ξέρω.

Σημειώνω ξεχωριστά για το δεύτερο συνεργείο (που έγινε και το μόνιμό μου), οτι παλαιότερα ήταν συνεργείο επίσημης αντιπροσωπείας (μάλιστα είχαν κερδίσει και βραβείο για υψηλή κατάταξη σε διεθνή διαγωνισμό της Suzuki) και μετά ανεξαρτητοποιήθηκαν.
Πάρα πολύ ικανοποιημένος απ'την συνολική αντιμετώπιση, χαμηλό κόστος, έκδοση αποδείξεων, σε βαθμό που το έχω επιλέξει για γενικά service και επιλεκτικές επιδιορθώσεις παρότι είναι σε άλλη κοντινή πόλη απ'αυτήν που ζω (αλλά επισκέφτομαι συχνά για δουλειές κι έχω και σπίτι εκεί).ΝαιΝαιΜόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μουΓενικά βλάβες

# μόνιμο πρόβλημα με χιλιομετρητή διαδρομής όπου δεν γυρνάει - δεν με νοιάζει καθώς ο γενικός χιλιομετρητής δουλεύει (και σημειώνω τα χιλιόμετρά μου σε κάθε φουλάρισμα ώστε να παρακολουθώ την αληθινή κατανάλωσή μου) και δεν θέλω να πληρώνω αντικατάσταση όλου του συστήματος μόνο γι αυτό.

# μόνιμο πρόβλημα με τον λεβιέ των προβολέων οπου δεν κλειδώνει το κομμάτι με την ζωγραφισμένη ένδειξη στην σωστή θέση - εμπειρικά ξέρω τι φώτα έχω και το μετακινώ ή απλά δεν το χρησιμοποιώ για να δω σε τι θέση είναι τα φώτα μου.

# προβληματάκι με περιοδική αδυναμία ξεκλειδώματος της πίσω αριστερής πόρτας απ'το κεντρικό ηλεκτρικό ξεκλείδωμα - δηλ. πρέπει να την ξεκλειδώνω χειροκίνητα απ'το εσωτερικό. Η συντήρηση το αντιμετωπίζει το πρόβλημα αλλά σταδιακά επενεμφανίζεται.

# πρόβλημα με τις μπουκάλες που κρατούν ανοιχτό το πορτ-μπαγκάζ/5η-πόρτα το οποίο και αντιμετώπισα μόνος μου αγοράζοντας & εγκαθιστώντας μεταχειρισμένες.

# πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού - μία φορά έφυγε απ'τον οδηγό και μία φορά κόλλησε στην ανοιχτή θέση.

# το πλαστικό χαλάκι του οδηγού το έχω πλέον διαλύσει και αφαιρέσει και αρχίζω να χαλάω τα υφάσματα στο δάπεδο γύρω απ'τα πεντάλ.

# το aircondition είναι αδύναμο, αλλά δεν το έχω συντηρήσει και καθόλου.
5-6 lt / 100 KmΓια το αμαξάκι που είναι, γενικά δεν έχω παράπονα: ελάχιστες φορές έχω αισθανθεί οτι τα φρένα του μ'έχουν τραβήξει για κανά δυό μέτρα παραπάνω - ειδικά σε φρεσκοβρεγμένο κατηφορικό δρόμο - ή να έχω γλιστρήσει λίγο σε στροφή, και ευθυνόμουν εγώ περισσότερο (και είναι και γεγονός οτι έχω κρατήσει τα ελαστικά του πολλά παραπάνω χρόνια απ'το συνιστώμενο - χωρίς όμως και να τα έχω φθείρει σε βαθμό που να φαίνεται στους δείκτες φθοράς).Είναι ενδιαφέρον οτι στην επισκευή που έκανα στο δεύτερο συνεργείο για την βλάβη που με άφησε, έκριναν οτι χρειαζόταν να τσιμπήσουν λίγο τον χρονισμό των βαλβίδων και αυτό όντως ζωντάνεψε τον κινητήρα -- στο παρελθόν λίγες φορές με χαμηλές στροφές μου είχε σβήσει, και ήταν ο λόγος που ασυναίσθητα χρησιμοποιούσα τον συμπλέκτη κάπως παραπάνω (και ίσως γι αυτό χρειάστηκε να αλλάξω δίσκο στα 60,000χλμ).Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΆλλοΗ κύρια χρήση του αυτοκινήτου (>50,000χλμ) έχει γίνει τα τελευτάια 5 χρόνια.

Ως προς την οδηγητική συμπεριφορά, έχω συχνά εκπλαγεί από το πως έχω καταφέρει να το οδηγήσω μέσα σε ιδιαίτερα λασπωμένους αγροτικούς δρόμους χωρίς να κολλήσω -- ίσως γιατί είναι μικρό κι ελαφρύ - και έχει και καλό clearance απ'το οδόστρωμα. Επίσης έχω συχνά κουβαλήσει ασυνήθιστα μεγάλα ή βαριά φορτία χωρίς πρόβλημα.

Ως προς την επιλογή άλλης τεχνολογίας αυτοκινήτου,

# Η μεσοπρόθεσμη επιλογή θα μπορούσε να ήταν diesel αλλά μάλλον θα είναι τίποτα καθώς έχω την πρόθεση να εξαντλήσω την ζωή του ώριμου (αλλά νέου σε κινητήρα) αυτοκινήτου μου καθώς δεν έχει ιδιαίτερη κατανάλωση, είναι φθηνή η συντήρησή του και γενικά δεν μ'ενοχλεί.

# Η μακροπρόθεσμη επιλογή θα ήταν ηλεκτρικό. Εάν το κόστος αυτονομίας/επιδόσεων σαν του Tesla πέσει στα €20,000 τότε θα αρχίσει να είναι εφικτή η αλλαγή αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό για μένα.
(Και *πρέπει να γίνει καθώς είναι πραγματικά εξωφρενική η μελλοντικη καταστροφή που 'κλειδώνουμε' με την κλιματική αλλαγή και πρέπει να πιέσουμε την βιομηχανία να κάνει την μετάβαση μακριά απ'τους υδρογονάνθρακες όσο το δυνατόν πιό γρήγορα!)
73000
90
HONDA Jazz 1.41339ΒενζίνηΚαινούριο2008Πάρα πολύΠοτέΟπωσδήποτε θα αγόραζα ίδια μάρκαΝαιΚαμία βλάβη μέχρι σήμερα. Η μόνη μη προγραμματισμένη (εκτός service) επίσκεψη στο συνεργείο ήταν για αλαγή δύο καμένων λαμπτήρων πορείας ο πρώτος στα 100.000 και ο δεύτερος στα 130.000, με κόστος έξι (6) ευρώ ο καθένας.
Προσωπικά περίμενα να να έχω αντικαταστίση ήδη δίσκο - πλατώ και αμορτισερ. Παρόλα αυτά ενώ έλεγχηκαν και τα δύο βρίσκονται ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση και δεν απαιτήται αντικατάσταση τους.
Δεν υπάρχει περίπτωση να σκεφτώ να το αντικαταστήσω πρίν τα 300.000
5-6 lt / 100 KmΓια αυτοκίνητο της κατηγορίας του έχει αρκετά καλή οδική συμπεριφορά με καλύτερο τομέα το βρεγμένο. Εννοείται οτι μεγάλο ρόλο παίζουν και τα ελαστικά. Καμία παρατήρηση.Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει"DieselΑν το άλαζα θα έπερνα πάλι το ίδιο σε Diesel. Αν και πιθανόν να το κράταγα και αυτό για δεύτερο μέχρι "τελικής πτώσεως". Εκτιμώ περί τα 500.000 Km. 170.000
91
CITROEN XSARA1600ΒενζίνηΚαινούριο2003ΠολύΠοτέΆλλη βλάβηΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ<=500 ευρώΣτην επίσημη αντιπροσωπείαΌχιΟΧΙΝΑΙΝαιΝαιΝαιΚΥΡΙΩΣ ΜΙΚΡΟΤΡΙΓΜΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Λ
7-8 lt /100 KmΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ
ΠΡΟΩΡΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ABS
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙΆριστο σε όλα τα επίπεδαDiesel150000
92
HONDA1998Υγραέριο / ΒενζίνηΚαινούριο2004Πάρα πολύKAMIA ΒΛΑΒΗ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣΝαιΝαι>=11 lt / 100 KmΥγραέριο200.000
93
mersedes a 1401.400ΒενζίνηΚαινούριο2000Πάρα πολύΠοτέΝαι8-9 lt / 100 KmΒενζίνα ατμοσφαιρικό147 000
94
Hyundai1341ΒενζίνηΜεταχειρισμένο1999200750700ΝαιΠολύΠοτέΝαιΝαι9-10 lt /100 Kmπαρα πολυοχιΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDiesel121000
95
TOYOTA COROLLA1400ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2003200753000ΝαιΠάρα πολύΠοτέΝαιΌχι8-9 lt / 100 KmΒενζίνα turbo121000
96
toyota1331ΒενζίνηΜεταχειρισμένο2007ΝαιΠάρα πολύΜία μόνο φοράΚινητήρας / Σύστημα ψύξηςΖεστάθηκε υπερβολικά γιατί πηγαίναμε ταξίδι το καλοκαίρι<=500 ευρώΣε τυχαίο συνεργείοΌχιΝαι ΊσωςΝαιΝαι4-5 lt / 100KmΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΒενζίνα turbo147000
97
Hyundai Elantra1600ΒενζίνηΚαινούριο2001ΠολύΠοτέΝαι8-9 lt / 100 KmΑρκετάΠοτέΒενζίνα ατμοσφαιρικό165000
98
bmw compact1800ΒενζίνηΜεταχειρισμένο20032011110000ΝαιΠολύΠοτέΝαιΝαι6-7 lt / 100 KmΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΒενζίνα turboόταν κλείνω την πόρτα νομίζεις ότι θα .διαλύθη ,!!!!! ΚΑΘΟΛΟΥ BMW ,150000
99
hyundai trajet2000ΒενζίνηΜεταχειρισμένο200420041500ΝαιΠάρα πολύΠοτέΝαιΝαιΌχι9-10 lt /100 Kmπολυ καλη Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουΒενζίνα ατμοσφαιρικό120000
100
Alfa mito1248ΠετρέλαιοΚαινούριο2009ΠολύΠοτέΝαιΝαι4-5 lt / 100KmΣυμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις τουDiesel34.000