| A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | AA | AB | AC | AD | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Τί μάρκα / μοντέλο είναι το αυτοκίνητό σας; | Πόσα κυβικά; | Τί καύσιμο καίει το αυτοκίνητό σας; | Το αγοράσατε καινούριο ή μεταχειρισμένο; | Έτος 1ης κυκλοφορίας | Αν το πήρατε μεταχειρισμένο γράψτε μας το έτος αγοράς | Αν το πήρατε μεταχειρισμένο πόσα χιλιόμετρα είχε; | Αν το αυτοκίνητό σας το αγοράσατε μεταχειρισμένο τα χιλιόμετρα ήταν πραγματικά; | Πόσο ευχαριστημένος/η είστε μέχρι τώρα με το αυτοκίνητό σας; | Έχει ακινητοποιηθεί στο δρόμο λόγω βλάβης; | Βασική αιτία βλάβης/ ακινητοποίησης; | Περιγράψτε μας επακριβώς την βλάβη που προκλήθηκε (σημαντική πληροφορία αν την γνωρίζετε) | Κόστος αποκατάστασης της συγκεκριμένης βλάβης; | Πού αποκαταστήσατε την βλάβη; | Η συγκεκριμένη βλάβη που " σας άφησε στον δρόμο" έχει ξανασυμβεί σε αυτό το αυτοκίνητό σας; | Έχετε ξανακούσει/διαβάσει από γνωστούς σας ή σε forum στο διαδίκτυο ή σε κάποιο περιοδικό αυτοκινήτου για τη συγκεκριμένη βλάβη που παθαίνει το μοντέλο που έχετε; Ψάχνουμε να βρούμε ίδιες βλάβες σε ίδια μοντέλα...Πιστέψτε μας συμβαίνει αρκετά συχνά ειδικά στα μοντέλα ... εν τη γεννέσει τους! | Αν ξαναπάθατε τη συγκεκριμένη ζημιά στα πόσα χιλιόμετρα σας συνέβη; | Μείνατε ευχαριστημένοι από τον τρόπο που το συνεργείο σας εξυπηρέτησε καθώς και από το κόστος αποκατάστασης; Αν όχι αιτιολογήστε την δυσφορία σας...ή αν θέλετε γράψτε μας τον πόνο σας... | Θα το ξαναπηγαίνατε στο ίδιο συνεργείο; | Θα ξαναγοράζατε μοντέλο της ίδιας εταιρείας; | Ακολουθείτε το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή; Τηρείτε το service book; | Μιλήσαμε για μηχανικές/ηλεκτρικές βλάβες. Πείτε μας και για το εσωτερικό του αυτοκινήτου σας, τί προβλήματα έβγαλε μέχρι σήμερα. Θυμηθείτε π.χ. χαλασμένους γρύλους παραθύρων, φθαρμένα πλαστικά, φθαρμένα βολάν, ξεκολλημένα ταμπλό, λεβιέ ταχυτήτων που ίσως σας έμεινε στο χέρι (ναι μας συνέβη και αυτό!!!!). Θυμηθείτε περιπτώσεις που το αυτοκίνητό σας σας άφησε άφωνους με αυτό που διαπιστώσατε..στα ενδότερά του!! | Πόση είναι η πραγματική μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου σας; Αφήστε τί λέει ο κατασκευαστής, αυτό που μετρά είναι η πράξη και η πραγματική απώλεια στο πορτοφόλι μας.... | Πόσο ευχαριστημένοι είσαστε από την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας; Στρίβει καλά; Φρενάρει στα δύσκολα; Φεύγει με τα τέσσερα όταν φρενάρεις; Στο βρεγμένο πώς συμπεριφέρεται; Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ ώστε στον αυτοκινητόδρομο να προβληματίζει; Έχετε νοιώσει ποτέ να σας προδίδει λόγω της συμπεριφοράς του και να μην οφείλεται σε καμία περίπτωση σε εσάς; | Επειδή πολλά ακούγονται τον τελευταίο καιρό σε σχέση με το ότι κάποιο μοντέλο Diesel supermini της αγοράς (VW Polo 1.4 tdi) σβήνει στις χαμηλές στροφές συμβαίνει αυτό και στο δικό σας αυτοκίνητο; Αν ναι πόσο συχνά; Έχετε επισκεφτεί την αντιπροσωπεία για το συγκεκριμένο πρόβλημα και αν τί σας είπανε; Σας έδωσαν λύση για το πρόβλημα; | Από επιδόσεις πώς πάμε; Αγοράσατε μικρό πόλης ή diesel και δυσκολεύεστε στο ταξίδι φορτωμένοι π.χ. για ένα προσπέρασμα; | Αν επρόκειτο αυτή τη στιγμή να αλλάξετε το αμάξι σας ποια θα ήταν η επιλογή σας; | Γενικές/άλλες παρατηρήσεις | Πόσα χιλιόμετρα έχει τώρα; | ||
2 | Ford Fiesta | 1.400 | Βενζίνη | Καινούριο | 2012 | Πολύ | 1 | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | Φλάντζα θερμοστάτη, κολλάρο | <=500 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Όχι | Ναι | Ναι έμεινα ευχαριστημένος | Ναι | Ναι | Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου | Μέτριο εσωτερικό, μικρά προβλήματα στα πλαστικά | 6-7 lt / 100 Km | Άριστη οδική συμπεριφορά | Όχι | Μια χαρά, αλλά αν το πατήσεις καίει | Diesel | 98000 χλμ | |||||||
3 | Daihatsu Feroza | 1600 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 1992 | 2012 | 62000 | Ναι | Πολύ | Μία μόνο φορά | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | ελλιπής γείωση κινητηρα, προκαλει φόρτιση και ηλεκτρόλυση των υγρων του συστηματος ψυξης, τα οποία με την σειρα τους προκαλούν υδροφαγώματα στην κυλινδροκεφαλή και "καιγεται" η φλάτζα. Η βλάβη αποκαταστάθηκε απο εμένα, αλλα στην ερωτηση "Που αποκαταστησατε την βλαβη;" δεν υπάρχει ανάλογη επιλογη | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | δεν ασχολουμαι με πληροφορίες που λένε άνθρωποι με το συστημα σπασμενου τηλεφωνου και με υφος διδασκάλου, μιας και στα φόρουμ δεν μιλάνε τεχνικοι αλλα κάτοχοι | Εμεινα πάρα πολύ ικανοποιημένος με τον εαυτό μου. Και δεν μου πήρα και πολλά. | Όχι | Ίσως | Ναι | 1)το φως απο τον διακόπτη ρυθμιζόμενων αναρτησεων ανάβει μόνο αν πέσεις σε λακούβα, εχεις βγάλει το χαρντοπ, εχεις επιλέξει κοντή τετρακίνηση εχεις επιλέξει "Normal" στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, και μέσα στην λακούβα έχει νερό στο οποίο κολυμπάει μαγεμένος βάτραχος που παλια ηταν πριγκηπας. Μετα σβυνει παλι. 2) η ντίζα που ανοίγει το πορτάκι για τον ανεφοδιασμο καυσίμων, θεώρησε οτι ειναι ευκαρυωτικό κύτταρο, και διχοτομησθη μάλλον με σκοπό την αναπαραγωγη. Ως εκ τούτου, κατέχω το πρώτο feroza του οποίου το πορτάκι ανοίγει με κλειδι. Αρκει βέβαια να χρησιμοποιήσεις το κλειδι ως λεβιε. 3) Ενα απο τα ηχεία και συγκεκριμμένα αυτό που βρίσκεται περίπου στα πόδια του οδηγου, κάνει παράσιτα ακόμα και όταν είναι σβυστό το ραδιόφωνο (διαρροή ρευματος ισως),και ακούγεται ενας ηχος, πού όποιος σχετικά σχετικός τον προσέξει λέει αμέσως: ακουγεται ενα τριξιμο απο την ροδα, τι θελει ρουλεμαν η μπιλιοφόρους? | 8-9 lt / 100 Km | Στριβει καλα? Οχι Φρενάρει στα δυσκολα? οχι και όσο πατας φρενο σε πηγαινει όπου νομιζει. Φευγει με τα 4 οταν φρεναρεις? και με την ρεζερβα μην σου πω στο βρεγμενο? Αν εχεις τετρακινηση δεν έχει διαφορα απο το στεγνο. Αρκει να μην φρεναρεις!! Το τιμόνι παρότι υδραυλικό, ειναι όσο βαρυ πρεπει.Αν δεν ειχε και μποσικα.. Προδοσία? Όχι. Εχω επίσης ένα κορόλα του 6, που ειναι για δρόμο (εχω το 50% του κορολα γιαυτο επελεξα το φεροζακι) και ένα Σεατ ινκα για δουλεια. Τα αυτοκίνητα σε προδίδουν οταν υπερεκτιμήσεις τις δυνατότητες. Αν πάω με 165 με το φεροζα (τοσο πιανει) θα με προδόσει. Αν ανέβω καμμια πλαγιά, όχι. Αντίθετα το κορόλα θα με προδώσει αν ανέβω πλαγιά αλλα θα ταξιδεψω συμβατικά. Αν ειχα φεράρι, θα με πρόδιδε στο βενζινάδικο αλλα θα ταξίδευα σαν πιλότος στην emirates. Κατα συνέπεια, αν ξερεις τι κάνει το αυτοκίνητο και το συντηρεις δυσκολα σε προδίδει | Ναι σβύνει και εμένα στις χαμηλές στροφες. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν οτι φταίει το τουρμπο, αν και ένας μάστορας εκει μέσα μου είπε στο αυτί οτι το παθαίνουν τα v12. Ελα μην νομίζεις οτι σε δουλεύω! Αντιπροσωπεία χρέωσε κάποτε μια θεία μου με φρέον ενω δεν είχε aircondition, γιατι να κολώσει να μου χρεώσει 12 κυλινδρους και τουρμπο? | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | Οι απαντήσεις που έδωσα, μπορεί να δείχνουν αστείες αλλα είναι και αληθεινές ως προς το νοημά τους. Στην ερώτηση αν θα ξαναπήγαινα στον μάστορα που μου το εφτιαξε και απάντησα όχι ενω πιο πριν ειχα πει οτι το φτιαχνω μόνος, εννοώ οτι βαριέμαι να αλλάζω φλάτζες... Ας το πάω σε κανέναν άνθρωπο να βγάλει το μεροκάματό του! Ελπίζω να μην σας κούρασα και ευχομαι έστω και λίγο να σας έκανα πιό ανάλαφρη την εργασία σας. Χρήστος | ||||
4 | τουοτα | 1800 | Υβριδικό (Βενζίνη/ Ηλεκτρικό) | Μεταχειρισμένο | 2011 | 2012 | 45000 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 4-5 lt / 100Km | αρκετα ικανοποιημενος | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | εχει φτηνιαρικο εσωτερικο | 90000 | ||||||||||||||
5 | Ford fiesta econetic | 1560 | Πετρέλαιο | Καινούριο | |||||||||||||||||||||||||||
6 | Opel Astra | 1.600T | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2008 | 2013 | 69000 | Ναι | Πολύ | Ποτέ | Ίσως | Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου | Τρίζουν τα πλαστικά στο ταμπλό και την κονσόλα... | 8-9 lt / 100 Km | Δεν θα το έλεγε κανείς και το πιο σταθερό αυτοκίνητο στον κόσμο...Το τιμόνι έχει άνοστη συμπεριφορά και είναι αρκετά ελαφρύ... | Diesel | Το επόμενό μου αμάξι μάλλον θα είναι Ford και μάλιστα το Focus Diesel 1.5lt | 88000 | |||||||||||||
7 | VW Tiguan Tsi | 1400 | Βενζίνη | Καινούριο | 2010 | Πολύ | Ποτέ | Κροταλισμα της καδενας του κινητήρα στην εκκίνηση | 501 - 1000 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Όχι | Ναι | Όχι. Άλλαξα καδενα ανοίγοντας μηχανή αλλά το κροταλισμα συνεχιζει | Ναι | Ναι | Ναι | 10-11 lt / 100 Km | Υβριδικό | 90000 | ||||||||||||
8 | RENAULT MEGANE | 1400 | Βενζίνη | Καινούριο | 2001 | Πολύ | Ποτέ | Ίσως | Ναι | 7-8 lt /100 Km | ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | 160000 | |||||||||||||||||
9 | BMW 120I | 2000 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2005 | 2008 | 38000 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Άλλη βλάβη | VALVETRONIC | <=500 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Όχι | Ναι | Ναι | Ναι | ΤΙΠΟΤΑ | 8-9 lt / 100 Km | ΑΡΙΣΤΟ | ΟΧΙ | Βενζίνα turbo | ΕΙΧΑ CITROEN XARA VTS 1.6 (2001) ΠΡΙΝ ΤΗΝ BMW ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ ΕΝΤΕΛΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ (ΕΠΩΛΗΘΗ 146000 ΧΛΜ). ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. | 160000 | ||||||
10 | Citroen C2 | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2007 | Πολύ | Ποτέ | Σύστημα μετάδοσης | Υπερβολική χαλαρότητα μηχανισμού μετάδοσης εντολής λεβιέ ταχυτήτων προς κιβώτιο | <=500 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Ναι | Ναι | Μεγάλος χρόνος επισκευής | Ναι | Ναι | Ναι | Ο μηχανισμός του παραθύρου του οδηγού χάλσε στην πρώτη λακούβα. Πρόχειρη δωρεάν επιδιόρθωση. Αδυναμία (για χρόνια) αντικατάστασης διακοσμητικόυ δακτυλίου (χρώμιο) λεβιέ ταχυτήτων | 7-8 lt /100 Km | Καταπληκτική οδική συμπεριφορά. Στη βρόχή (παρά τα νέα λάστιχα) το ESP δουλεύει συχνά. | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Βενζίνα turbo | Θα επιθυμούσα ταχύτερη ανταπόκριση στην προμήθεια ανταλλακτικών | 67000 | |||||||
11 | SEAT LEON TSI | 1800 | Βενζίνη | Καινούριο | 2007 | Όχι και τόσο | Ποτέ | ΣΤΑ 9000 ΚΜ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΛΟΓΩ ΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ THRUST ΚΟΥΖΙΝΕΤΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ (ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ) ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ. | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Όχι | Ναι | Ίσως | Ναι | ΓΡΥΛΛΟΣ ΠΙΣΩΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (150 ΕΥΡΟ) /ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ ΠΟΡΤΑΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ (200 ΕΥΡΟ) ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΗ ΑΚΟΜΑ. | >=11 lt / 100 Km | ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ | Diesel | ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ / ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΥΧΝΑ | 40000 | ||||||||||||
12 | Peugeot 308 | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2008 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 9-10 lt /100 Km | Υβριδικό | 223.000 | |||||||||||||||||||
13 | honda civic type r | 2000 | Βενζίνη | Καινούριο | 2009 | Πολύ | Ποτέ | Αμάξωμα | Στραβα τοποθετημενο ταμπλο. ετριζε | Δεν θυμάμαι αλλά ήταν αρκετά μεγάλο | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Όχι | Ναι | Έτσι και ετσι | Ναι | Ναι | Ναι | Τριξιμο στο ταμπλο. Φθαρμενο δερματινο καλημα μοχλου ταχυτητων. Σκουρια εσωτερικα στους μαρσπεδιες στο μεταλλικο διακοσμητικο. Οχι καλη ευθυγραμμηση. | 8-9 lt / 100 Km | Οχι | Οχιι | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Βενζίνα turbo | Οχι καλη ποιοτητα κατασκευης και υλικων στο εσωτερικο του οχηματος. | 40000 | ||||||
14 | Opel Insignia | 1.600T | Βενζίνη | Καινούριο | 2010 | Πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | Μικρά τριξίματα στο ταμπλό σε ανωμαλίες οδοστρώματος | 8-9 lt / 100 Km | Καλή συμπεριφορά | Όχι | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | 61000 | |||||||||||||||
15 | seat | 1600 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 1999 | 2010 | 124500 | Ναι | Πάρα πολύ | Μία μόνο φορά | Άλλη βλάβη | πολαπλασιαστης | <=500 ευρώ | Μόνος/η μου | Όχι | ναι | Ίσως | Ναι | τιποτα | 8-9 lt / 100 Km | Diesel | 174000 | |||||||||
16 | renault megane coupe | 1.600 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2002 | 2010 | 87.500 | Ναι | Πολύ | Ποτέ | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | 1 Πολαπλασιαστης απο τους 4 που εχει χαλασε | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | Ναι | 100.000 | Ναι | Ναι | Ναι | Ναι | Χαλασμενες χειρολαβες | 5-6 lt / 100 Km | Στριβει καλα και εχει πολυ καλα φρενα. | Βενζίνα turbo | 141.000 | |||||
17 | volvo s40 | 1600 | Πετρέλαιο | Καινούριο | 2011 | Πολύ | Μία μόνο φορά | Σύστημα μετάδοσης | Έσπασε πλατο | <=500 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Όχι | Όχι | Δεν είναι δυνατόν να αγοράζεις volvo και στα 20000 χλμ να παθαίνει τέτοια ζημιά μάλλον από ελαττωματικό σύστημα πλατό δίσκο | Ίσως | Ίσως | Ναι | Ξεκόλλησε σε ένα σημείο το παρμπρίζ και έβαλε νερά, επίσης τέλος του 1 χρόνου σταμάτησε να δουλεύει το σταρτ στοπ | 5-6 lt / 100 Km | Όταν είναι αρκετά φορτωμένο κουνάει πολύ σε ζαλίζει | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | Diesel | 60000 | ||||||||
18 | NISSAN QASQHAI | 1.600 | Πετρέλαιο | Καινούριο | 2014 | Πολύ | Ποτέ | ΤΡΙΓΜΟΙ ΚΑΙ ΘΟΡΥΒΟΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΙΣΗ | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | ΠΟΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ FORUM | Ναι | Ίσως | Ναι | ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΟΔΗΓΟΥ. ΤΡΙΓΜΟΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. ΟΘΟΝΗ 7'' ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ 3 ΦΟΡΕΣ. | 6-7 lt / 100 Km | ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ... | ΟΧΙ | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | Diesel | 15000 | ||||||||||
19 | opel vectra c 2004 | 1800 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2004 | 25000 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου | το δερμα στο λεβιε των ταχυτητων, εχει ξεφτισει.... λιγα τριξιματακια σε μερικα πλαστικα κ η πορτα τ οδηγου κατα το ανοιγμα κλεισιμο αλλα με λιγο γρασαρισμα ερχεται στα ισια του.... | 7-8 lt /100 Km | τελεια, εχω βαλει 18αρες ζαντες κ το εχω χαμηλωσει, πολλα τα οφελη απο οδηγικη συμπεριφορα.... | ποτε | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | οσο το προσεχεις, τοσο θα σε προσεξει και αυτο!!! | 96000 | ||||||||||||
20 | Opel Astra | 1.398 | Βενζίνη | Καινούριο | 2010 | 0 | Πολύ | Ποτέ | Προβλημα αισθητηρα φρενων και αισθητηρα παγουριου παραφλου τα οποια αντικαταστηθηκαν δωρεαν εντος εγγυησης. Τελος υπαρχει θεμα ανακλησης με το καπακι της μπαταριας που ομως δεν εσπασε το δικο μου , απλά αναμενουμε απαντηση απο την αντιπροσωπια. | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Παρομοια προβληματα εργοστασιακα ειχαν και άλλα Opel Astra J που το αναφερουν σε αρκετα forum στην Ελλαδα και στο Εξωτερικο. | Σε επισημη αντιπροσωπια διορθωθηκαν και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. | Ναι | Ναι | Ναι | Εβγαλε τριγμους στην 5ετια λογω κακης οδοστρωσης των Ελληνικων μας δρομων. Εξακολουθουν αυτοι οι τριγμοι , δεν ασχοληθηκα. | 7-8 lt /100 Km | Στην πορεια ειναι σταθερο, δεν στριβει ευκολα στις μανουρες στο παρκαρισμα θελει συχνα η οπισθεν. Μειονεκτημα το βαρος του. | Βενζινη ατμοσφαιρα, απλά εγγυηση. Δεν τα κανει αυτα. | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Φυσικό αέριο | Το ιχ ειναι 5ετιας δεν εβγαλε σοβαρο προβλημα περα των προγραμματισμενων service. Οι τιμες των ανταλλακτικων φυσιολογικες εξειδικευμενη αντιπροσωπια στην ιδια, ολα τα service εκει. Αρκετα ικανοποιημενος. | 52500 χλμ | ||||||||
21 | volvo s40 | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2010 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Οπωσδήποτε θα αγόραζα ίδια μάρκα | Ναι | 7-8 lt /100 Km | parpara poli kali odiki simperifora se oles tis katastasis frenari telia einai oudetero sto stripsimo alla stathero stin poria toy.ite vregmeno ite stegno symperitherete to idio telia to timoni einai arketa kalo kai diavazi to dromo akoma me me taxytites 150+.mexri stigmis pote | Βενζίνα turbo | 37000 | ||||||||||||||||||
22 | citroen c5 thp 155 | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2100 | Πολύ | Ποτέ | Σύστημα μετάδοσης | ΕΙΜΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ 40ΧΡΟΝΙΑ .ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΔΙΑΝΥΣΗ 28000 ΧΙΛ.ΣΕ 4,5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΟΛΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΤΗΝΑΡΕΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ | <=500 ευρώ | Ναι | 7-8 lt /100 Km | ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ | Φυσικό αέριο | 27780 | ||||||||||||||||
23 | fiat panda | 1200 | Βενζίνη | Καινούριο | 2008 | Πάρα πολύ | Μία μόνο φορά | Άλλη βλάβη | ΝΟΘΕΥΜΈΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΗΝ ΝΟΘΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ??? ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ? | Ναι | Ναι | Ναι | 5-6 lt / 100 Km | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | Βενζίνα ατμοσφαιρικό | 70000 | |||||||||||
24 | TOYOTA YARIS | 1300 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2003 | 2008 | 70.000 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | ΤΙΠΟΤΑ, ΚΑΜΙΑ ΒΛΑΒΗ. | 5-6 lt / 100 Km | ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ. | ΟΧΙ | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Άλλο | 268.000 | ||||||||||||
25 | SUZUKI GRAND VITARA | 2000 | Βενζίνη | Καινούριο | 2009 | Πολύ | Ποτέ | Ίσως | Ναι | 9-10 lt /100 Km | ΚΑΛΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | παρότι αγοράσαμε 2 ιδια αυτοκίνητα με τον κουμπάρο μου ταυτόχρονα , το δικό μου ,καίει εξαρχής 1 λίτρο λάδι στα 5.000 χιλιόμετρα......το μόνο μελανό σημείο.. | 55.000 | ||||||||||||||||
26 | honda | 1332 | Υβριδικό (Βενζίνη/ Ηλεκτρικό) | Καινούριο | 2008 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 5-6 lt / 100 Km | ναι | Diesel | 53000 | ||||||||||||||||||
27 | toyota corolla | 1354 | Βενζίνη | Καινούριο | 1999 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Όχι | κανένα | 6-7 lt / 100 Km | Δεν εχει ποτε παρουσιάσει απρόβλεπτη οδική συμπεριφορά στα 380.000 χλμ που έχει κάνει. | _ | Εχω το corolla g6 1.3 με 380.000 χλμ,αγορά 1999.Εκτός από μία φορά που χάλασε το δυναμό στις 330.000 χλμ. και ευτυχώς έξω από το σπίτι!,δεν έχει ποτέ παρουσιάσει οποιοδήποτε πρόβλημα.Μετά από τον πρώτο χρόνο σέρβις στην αντιπροσωπεία,αλλάζω λάδια σε βενζινάδικα και απλά προσέχω τα πολύ βασικά. Ο.Κ.πέρα από τις συμπάθειες και προσκολήσεις που μπορεί να έχει κανείς με τα αυτοκίνητα,σίγουρα όλα είναι ευρύτερα θέμα οικονομικό.Για ένα μικρομεσαίο,πόσο μάλλον για μεγάλο,το κόστος αγοράς είναι ένα μέρος αλλά το κόστος χρήσης είναι σαφώς μεγαλύτερο.Αρα ίσως είναι λάθος να πληρώνεις το ακριβό κόστος χρήσης σε παλιότερο αυτοκίνητο όταν μπορείς με το ίδιο και μάλλον μικρότερο κόστος να έχεις μεγαλύτερη ασφάλεια,οδηγική ποιότητα και όλα τα θετικά αλλάζοντας συχνότερα το αυτοκίνητο με καινούργιο. | 380.000 | ||||||||||||||||
28 | SUBARU IMPREZA | 1500 | Υγραέριο / Βενζίνη | Καινούριο | 2009 | Πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 9-10 lt /100 Km | Βενζίνα turbo | 137000 | |||||||||||||||||||
29 | skoda fabia | 1400 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2000 | 2005 | 95000 | Ναι | Πολύ | Ποτέ | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | προβλημα στα μπεκ τα οποια δεν βρισκονται με τιποτα+προβλημα στα ψαλιδια ανα τακτα διαστηματα θελουν αλλαγη τα σινεμπλοκ | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | 20000 | στο συνεργειο που πηγα διορθωσαν την βλαβη αμεσα και γρηγορα | Ναι | Ίσως | Ναι | οι γρυλοι τον παραθυρων ειναι απυστευτη χαλανε μια φορα τον χρονο με κοστοσ στα 80ε ο ενασ | 7-8 lt /100 Km | με 60 αλογα δεν μπορεισ να κανεισ και πολλα σε γενικεσ γραμμεσ ειναι καλο | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Βενζίνα turbo | 135000 | |||||
30 | alpha romeo, Giulietta | 1400, 170hp | Άλλο | Μεταχειρισμένο | 2010 | 2012 | 15000 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | το πλαστικό στο λεβιέ ταχυτήτων είναι απαράδεκτο θα έπρεπε να είναι νίκελ | 7-8 lt /100 Km | είναι άριστη η οδηγική συμπεριφορά | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Βενζίνα turbo | 38000 | |||||||||||||
31 | Ford Fiesta | 2000 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 1992 | 2003 | 135000 | Ναι | Πάρα πολύ | Μία μόνο φορά | Σύστημα διεύθυνσης/αναρτήσεις | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | Όχι | Ναι | Ναι | Ηλεκτρικός γρύλλος οδηγού-συνοδηγού | 6-7 lt / 100 Km | Μπλοκάρουν τα φρένα, το πίσω μέρος φεύγει εύκολα αν δεν είσαι συντηρητικός σε στροφές (ή βάζεις προσθήκες :P ) | Βενζίνα turbo | Για να μη μπερδευτείτε το αυτοκίνητο είναι μετατροπή, πρώην 1400 Ghia. | 300000 | ||||||||
32 | Renault Megane coupe | 1600 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 1999 | 2011 | 89.500 | Ναι | Πάρα πολύ | Μία μόνο φορά | Σύστημα μετάδοσης | Σπασμένο ρουλεμάν συμπλέκτη. | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | Ναι | Ναι | Ναι | Ένα χαλασμένο γρύλλο παραθύρου, και ξεκολλημένες ταπετσαρίες στις πόρτες. | 7-8 lt /100 Km | Αν σκεφτούμε ότι το αγόρασα μεταχειρισμένο σε άσχημη κατάσταση που το είχε φτάσει ο παλιός κάτοχος του, μπορούμε να πούμε ότι έστριβε πάρα πολύ καλά και φρέναρε απροβλημάτιστα. Με σκασμένες αναρτήσεις και σε σπορ οδήγηση στο βουνό, σε γέμιζε συγκινήσεις. | Βενζίνα turbo | 151.000 | ||||||||
33 | honda hr-v | 1600 | Υγραέριο / Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 1999 | 2005 | 45000 | Ναι | Άριστη επιλογή | Ποτέ | Ναι | Ναι | τιποτα,αλλα και εγω το προσεχω | 9-10 lt /100 Km | πολυ σε λογικα πλαισια | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | ενα τιμιο αυτοκινητο για λογικη χρηση εντος κ εκτος δρομου και φθηνα αναλλωσιμα για την συντηρηση του οχι ομως απο τη κεντρικη αντιπροσωπεια που εχει υψηλες τιμες | 155000 | ||||||||||||
34 | vw scirocco 1.4 TSI 160PS | 1.400 | Βενζίνη | Καινούριο | 2009 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | Ναι | 7-8 lt /100 Km | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Βενζίνα turbo | 180.000 | |||||||||||||||||
35 | alfa 147 | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 200314500 | Πάρα πολύ | Μία μόνο φορά | Άλλη βλάβη | ηλεκτρονικη πεταλουδα | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Ναι | ναι | 71000 | ναι | Ναι | Ναι | Ναι | τιποτα !!!!! | 8-9 lt / 100 Km | παρα πολλυ καλο | Βενζίνα turbo | ακριβα ανταλ/κα | 145000 | |||||||
36 | ΤΟΥΟΤΑ ΑVENSIS | 1800 | Βενζίνη | Καινούριο | 2011 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | ΤΙΠΟΤΑ | 7-8 lt /100 Km | ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ | ΟΧΙ | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Φυσικό αέριο | 30000 | |||||||||||||||
37 | vw jetta | 1600 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2007 | 2010 | 60000 | Όχι | Πολύ | Μία μόνο φορά | Σύστημα μετάδοσης | σασμαν | 501 - 1000 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | ναι | Ναι | Ναι | Ναι | αισθητηρας λ | 8-9 lt / 100 Km | πολυ καλη | οχι | Diesel | 125000 | ||||||
38 | citroen berlingo | 1400 | Υγραέριο / Βενζίνη | Καινούριο | 2005 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου | Σαν να εχει τζογο το παμπριζ στο σημειο του οδηγου. | 8-9 lt / 100 Km | ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | ΝΑ ΜΗΝ ΖΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΔΗΓΩΝΤΑς ΣΤΗΝ ΤΣΙΤΑ , ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ 3-4 ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 2500- 3000 ΣΤΡΟΦΕΣ. | 150000 | |||||||||||||||
39 | TOYOTA | 1000 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2001 | 92000 | Ναι | Πάρα πολύ | Μία μόνο φορά | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΥΤΑΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΑΜΕΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟς ΙΔΙΩΚΤΙΤΗΣ ΕΙΧΕ ΣΚΕΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΕ Η ΑΝΤΛΙΑ | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | Οχι δεν ακουσα τετοια βλαβη | ναι ειμαι ευχαριστημενος και η αντλια ηταν πολυ φθηνη | Ναι | Ναι | Όχι | 5-6 lt / 100 Km | σαν μικρο εχει καλα κρατηματααλλα βασικα ειναι αυτοκινητο πολης και δεν ζηταω παραπανω | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | Diesel | και αλλοι φιλοι που το εχουν αυτο το μοντελο ειναι ευχαριστημενοι | 165000 | ||||||
40 | ALFA ROMEO | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2000 | Καθόλου | Ποτέ | δεν με αφησε στο δρομο αλλα εβγαλε βλαβη στον αισθητηρα λ, αισθητηρας ροης αερα και μετα απο καποια χιλιομετρα τριζουν τα ψαλιδια | η αντιπροσωπια ειναι ακριβα πληρωσα για τπν αισθητηρα λ 200 ευρω,για τον αισθητηρα ροης αερα το βρηκα στο εμποριο στη μιση τιμη αλλα οχι το γνησιο | Όχι | Ίσως | Ναι | περα απο τα καθισματα που σε καποιο μοντελο λερωνουν ευκολα δεν ειχα προβλημα | 7-8 lt /100 Km | η οδικη συμπεριφοτα του ειναι τελεια και τα φρενα πολυ καλα | το προβλημα του και απο αλλους που μιλησα ειναι ο αισθητηρας λ | Diesel | 130000 | |||||||||||||
41 | TOYOTA AVENSIS | 1800 | Υγραέριο / Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2005 | 2011 | 110000 | Ναι | Πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 8-9 lt / 100 Km | ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | Υβριδικό | 205000 | |||||||||||||||
42 | Skoda Octavia 5 TDi | 1600 | Πετρέλαιο | Καινούριο | 2010 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | Θόρυβος σε υψηλες ταχύτητες, Σφίχτηκαν όλες οι πόρτες από τους μεντεσέδες και το πρόβλημα εξαλείφθηκε. | 5-6 lt / 100 Km | Θα ήθελα λίγο πιο καλά φρένα. Φορτωμένο με 4 ενήλικες δεν νιώθω σιγουριά σε φρενάρισμα με πάνω από 100-110 χμω | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | 70000 | ||||||||||||||||
43 | hyundai getz | 1.100 | Υγραέριο / Βενζίνη | Καινούριο | 2009 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | Ναι | 4-5 lt / 100Km | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | Diesel | 96.000 | |||||||||||||||||
44 | FIAT PUNTO | 1400 | Βενζίνη | Καινούριο | 2004 | Πολύ | Μία μόνο φορά | Άλλη βλάβη | ΒΛΑΒΗ ΣΤΗ ΤΙΜΟΝΙΕΡΑ | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ FIAT PUNTO 2003 ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, ΕΩΣ ΤΑ 50000 ΧΙΛ. ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗ ΤΙΜΟΝΙΕΡΑ. | ΝΑΙ | Ναι | Ίσως | Ναι | ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΙΡ ΚΟΝΤΙΣΙΟΝ, ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ. | 6-7 lt / 100 Km | ΑΡΚΕΤΑ | ΟΧΙ | Diesel | 402.800 ΧΙΛ. | ||||||||
45 | Mazda 6 | 1.800 | Βενζίνη | Καινούριο | 2004 | Άριστη επιλογή | Ποτέ | Οπωσδήποτε θα αγόραζα ίδια μάρκα | Ναι | Καμία βλάβη. | 9-10 lt /100 Km | Έχει άριστη συμπεριφορά σε ταχύτητα μέχρι 190 χλμ/ω που το έχω οδηγήσει. | Βενζίνα ατμοσφαιρικό | 141.690 | |||||||||||||||||
46 | VW GOLF | 1400 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 1998 | 2006 | 125000 | Ναι | Πολύ | 2-3 φορές | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | 501 - 1000 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | 1000000 | Όχι | Ναι | Ναι | 10-11 lt / 100 Km | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Βενζίνα turbo | 260000 | |||||||||
47 | GOLF 4 | 1400 | Υγραέριο / Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2002 | 2014 | 155000 | Ναι | Πολύ | Ποτέ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | Ναι | Ίσως | Ναι | 9-10 lt /100 Km | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | 163000 | ||||||||||||
48 | honda | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 1996 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 9-10 lt /100 Km | Diesel | 198.000 | |||||||||||||||||||
49 | bmw | 2500 | Υγραέριο / Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2002 | 2012 | 92000 | Ναι | Όχι και τόσο | Ποτέ | Όχι | Ναι | 10-11 lt / 100 Km | οδικη συμπεριφορα αψογη | 133500 | ||||||||||||||||
50 | Alfa Romeo 147 | 1600 | Υγραέριο / Βενζίνη | Καινούριο | 2003 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | Έσπασε ο μικρός μεντεσές Από το εξωτερικό χερούλι της πόρτας οδηγού. Κοινό πρόβλημα σε όλα τα 147. Επίσης αντικαταστάθηκε ο μηχανισμός πού κρατά την πόρτα και δίνει τις κλιμακώσεις στο άνοιγμα της πόρτας. Πάλι από την πλευρά του οδηγού. Αντικαταστάθηκε επίσης ο λεβιες ταχυτήτων λόγω φθοράς. Αυτά από πλευράς εσωτερικού. | 8-9 lt / 100 Km | Η οδική συμπεριφορά του αυτοκίνητου είναι υποδειγματική. Πότε δεν με προβλημάτισε στον τομέα αυτό. Ακριβές τιμόνι. Φανταστικά φρένα. Πολύ καλά κρατήματα . | Όχι. | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | Το αυτοκίνητο στα 150.000 km (40.000 με αερίο) και στα 12 χρόνια ζωής του εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν για το εσωτερικό του. Έχει αλλάξει ένα θερμότατη. Ένα αισθητήριο στροφάλου. Μια αντλία ψεκασμού νερού υαλοκαθαριστήρων. Ένα πίσω ρουλεμαν τροχού Τίποτα άλλο. Τέλος να αναφέρω ότι έχει και μια μικρή κατανάλωση λαδιού της τάξης του 0,5lt/10000km την οποία είχε από καινούργιο. Προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. | 150000 | ||||||||||||||
51 | focus 2 | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2005 | Όχι και τόσο | Μία μόνο φορά | Σύστημα διεύθυνσης/αναρτήσεις | εχει σπασει σωληνας του υδραυλικου τιμονιου. | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | Ναι σε πολους | Ναι | Ναι | Όχι | Ναι | πολη θορυβος στο εσωτερικο,λογω κακιας μονωσης | 5-6 lt / 100 Km | Πολη καλη | Βενζίνα turbo | 170.000 | |||||||||
52 | MAZDA 3 MPS | 2.261 | Βενζίνη | Καινούριο | 2009 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | >=11 lt / 100 Km | ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ... | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ GTI ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ... | 53.000 | ||||||||||||||||
53 | fiat | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2005 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 7-8 lt /100 Km | Το συγκεκριμενο μοντελο Fiat Stilo mw εχει τελεια οδικη συμπεριφορα και φρεναρει πολυ καλα | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | 101000 | |||||||||||||||||
54 | skoda octavia 5rs | 1928 | Βενζίνη | Καινούριο | 2009 | Όχι και τόσο | 2-3 φορές | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | εχανε το νερο και ανεβαζε θερμοκρασια ,σχεδον απο τον πρωτο χρονο που το πηρα,δεν το εκανε συχνα, συμπληρωνα λιγο νερο περνουσε καιρος μεχρι να το ξανακανει,πλεον περασε η εγγυηση και τωρα πρεπει να το πληρωσω απο την τσεπη μου. | 501 - 1000 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Ναι | δε το εχω κοιταξει | ακομη δεν εχω αποκαταστηση την ζημια,το αμαξι το εχω 2 χρονια σε ακινησια. | Ναι | Ίσως | Ναι | εχει θεματακια με τα πλαστικα του στις πορτες,στα λαστιχα στα τζαμια ,ετσι διαφορα τα εχει. | 8-9 lt / 100 Km | εχει παρα πολυ καλη οδικη συμπεριφορα,κανενα απολυτως παραπονο. | Diesel | το χρωμα ειναι πολυ ''μαλακο'',σκουριαζει ευκολα το αμαξι σε διαφορα σημεια,στην κεραια του επανω εχει χαλασει,η αεροτομη του εχει βαφτει ηδη μια φορα στην αντιπροσοποια μεσα στην εγγυηση ,γιατι εκανε καποιες σταμπες παραξενες. | 71000 | ||||||||
55 | Citroen C1 | 1.000 κ.ε. | Βενζίνη | Καινούριο | 2009 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ίσως | Ναι | 6-7 lt / 100 Km | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | 65.000 | |||||||||||||||||||
56 | opel | 1998 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 1993 | 2009 | 125.000 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου | 7-8 lt /100 Km | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Βενζίνα turbo | 158.000 | |||||||||||||||
57 | HYNDAI ACCENT | 1.346 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2001 | 2007 | 97.000 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Φρένα | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | Ναι | Ναι | Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου | 6-7 lt / 100 Km | ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | 285.000 | |||||||||
58 | ford fusion | 1600 | Υγραέριο / Βενζίνη | Καινούριο | 2003 | Πολύ | Μία μόνο φορά | Σύστημα μετάδοσης | κυλινδράκι πεντάλ συμπλέκτη | <=500 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Ναι | 60000 | Ναι | Ναι | Ναι | 7-8 lt /100 Km | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | 207000 | |||||||||||
59 | Toyota Corolla | 1400 | Βενζίνη | Καινούριο | 2004 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | Ναι | τριξήματα | 6-7 lt / 100 Km | Δεν έχει πολύ καλά κρατήματα. | Υβριδικό | |||||||||||||||||
60 | mazda rx-8 | 1300 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2004 | 2010 | 74000 | Ναι | Όχι και τόσο | 2-3 φορές | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | χαμηλη συμπιεση | >=2000 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | ναι | Ναι | Ναι | 9-10 lt /100 Km | παρα πολυ ευχαριστημενος | Φυσικό αέριο | 95000 | |||||||||
61 | KIA CERATO | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2006 | Πολύ | Ποτέ | Οπωσδήποτε θα αγόραζα ίδια μάρκα | Ναι | 10-11 lt / 100 Km | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | 110000 | ||||||||||||||||||
62 | VW ticouan | 1598 | Βενζίνη | Καινούριο | 2009 | Όχι και τόσο | Ποτέ | Γλιστρήσε εκανε υδρολησθηση ενώ ειχα ενεργοποίηση το σύστημα αντισπιν . Παρα λίγο θα ειχα σκοτωθεί ευτυχώς τελευταία στιγμή μπόρεσα να στρέψω το τιμόνι στα βράχια αντί για τον γκρεμό. Αν δεν ειχα ενεργοποίηση το σύστημα αντισπιν μπορει να μην γίνονταν τιποτα . Ολα τα αυτοκινητα πήγαιναν μια χαρά στον δρόμο εκτός απο το δικό μου. Ξαφνικά σε μια στιγμή εκανε πως γλιστράει. Ενεργοποιήθηκε το σύστημα κλείδωσαν οι ρόδες , κλείδωσε το τιμόνι και το αυτοκινητο πήγαινε όπου ήθελε αυτο και οχι όπου ήθελα εγώ . | >=2000 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | 60000 | Οχι. Ακόμα φτιάχνω. | Όχι | Όχι | Ναι | Χάλασε ο μηχανισμός της ήλιοροφης μου τον αντικατέστησαν χωρις κόστος η αντιπροσωπεία , και το ηλεκτρικό παράθυρο του συν οδηγού. | >=11 lt / 100 Km | Φυσικά και με πρόδωσε. Οδηγάω 32 χρονια δεν εχω ξανα τρακάρει και οδηγάω χρονια στα χιονιά. | Υβριδικό | Με καλο καιρό ειναι καλο. Σύμφωνα με την υποδυναμη που εχει. Οτι δίνεις παίρνεις. Εχω και άλλο αυτοκινητο που δεν παίζεται αλλά ειναι 3500 κβ. BW X5 . Ειναι τέλειο . Όνειρο. Στα χιονιά στην βροχή στον ήλιο !!! | 62240 | |||||||||
63 | PEUGEOT 208 | 1400 | Πετρέλαιο | Καινούριο | 2012 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Οπωσδήποτε θα αγόραζα ίδια μάρκα | Ναι | <=4lt /100Km | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | 12000 | ||||||||||||||||||
64 | SUZUKI | 1600 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2000 | 2013 | 220 | Ναι | Πολύ | Ποτέ | Ναι | Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου | 8-9 lt / 100 Km | Diesel | 300 | ||||||||||||||||
65 | Skoda octavia scout tsi | 1800 | Βενζίνη | Καινούριο | 2010 | Πολύ | Ποτέ | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | Διαρροή απο την αντλία νερού. Αντικατάσταση με νεα μεταλλική. | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Με την γνήσια πλαστική αντλία εχει πρόβλημα όλος ο όμιλος. | Ναι | Ναι | Ναι | Εχει ξεθάψει ελάχιστα το κουμπί για τα μπροστινά παράθυρα κ φαίνεται μια μικρη λευκή γραμμή στο μαύρο κουμπί. | 8-9 lt / 100 Km | Παρα πολυ σε όλους τους τομείς. Μετά τα 4 χρονια ακούγεται λίγο εντονότερα τα αμορτισέρ. | Diesel | 50000 | |||||||||||
66 | vw polo r-line | 1200 | Βενζίνη | Καινούριο | 2014 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | 5-6 lt / 100 Km | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | Βενζίνα turbo | 11045 | |||||||||||||||||||
67 | vw polo r-line | 1200 | Βενζίνη | Καινούριο | 2014 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | 5-6 lt / 100 Km | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | Βενζίνα turbo | 11045 | |||||||||||||||||||
68 | skoda oktavia | 1600 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2006 | 2007 | 9000 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | synexhs leitoyrgia twn ventilater apo fagwma kalwdiwn apo pontikia . | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | oxi prwth fora | h epishmh skoda den to anakalypse .alla to synargeio ths geitonias | Ναι | Ναι | Ναι | tipote idiaitero | 7-8 lt /100 Km | poly timio ergaleio stivaro aksizei ta lefta toy | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | axiopisto eyryxwro asfales oikonomiko kai to kalytero pisteyw ws timh...apodosh | 76000 | ||||
69 | fort | 1800 | Βενζίνη | Καινούριο | 2012 | Πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | Ναι | 8-9 lt / 100 Km | Diesel | 90000 | ||||||||||||||||||
70 | τουοτα | 1598 | Βενζίνη | Καινούριο | 2007 | Πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 6-7 lt / 100 Km | πολυ | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | καλο ειναι οι αντιπροσωπειες (τα συνεργεια τους) να μη σκαρφιζονται υποτιθεμενες βλαβες πχ το αθτοκινητο σας θελει αντλια νερου προκειμενου να τα <κονομισουνε> | 132000 | ||||||||||||||||
71 | VW PASSAT 1.6 FSI | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2007 | Πολύ | 2-3 φορές | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | ---Στον 2ο χρόνο αντικαταστάθηκαν μέσω εγγύησης και οι 2 καταλύτες. ---Στον 7ο χρόνο χάλασε ο εγκέφαλος του τιμονιού και αντικατστάθηκε | <=500 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Όχι | Η συγκεκριμένη βλάβη (του εγκέφαλου του τιμονιού) όπως διαπίστωσα (και από το site των ιδιοκτητών οχημάτων VW) δεν είναι σπάνια για το Passat. | Ναι | Ίσως | Ναι | Σε 8 χρόνια χάλασαν: ---Το πάνω μέρος (καπάκι) του λεβιέ των ταχυτήτων. ---Ένας πύρος της πόρτας του οδηγού που την έκανε να τρίζει (κόστος 100 Ευρώ). ---Το ηλεκτρικό κουρτινάκι του πίσω παρπριζ (δεν ανεβαίνει). Δεν το έφτιαξα γιατί το κόστος είναι πάνω από 150 Ευρώ. ---1 φούσκα μπιλιοφόρου. ---Άλλαξα μία φορά τακάκια μπροστά. ---Ξεκόλλησε το τζάμι του καθρέπτη του συνοδηγού (το κόλλησα με σιλικόνη και δεν το άλλαξα γιατί πήγαινε σετ με το μηχανισμό που κόστιζε αν θυμάμαι καλά 30-50 Ευρώ). | 9-10 lt /100 Km | Από οδική συμπεριφορά δεν έχω κανένα παράπονο. | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Υγραέριο | 75000 | |||||||||
72 | Honda Civic | 1800 | Βενζίνη | Καινούριο | 2007 | Πάρα πολύ | Μία μόνο φορά | Άλλη βλάβη | Αντλία βενζίνης | <=500 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Όχι | Οχι ήταν τυχαίο | Η βλάβη αποκαταστάθηκε άμεσα και καλύφθηκε εντός εγγύησης και οδικής βοήθειας που παρείχε η Honda με την αγορά του οχήματος. | Ναι | Ναι | Ναι | Φθαρμένο λάστιχο επιφανειακά στον λεβιέ ταχυτήτων. Υψηλό κόστος ανταλλακτικού, αλλά δεν είναι και κάποια "βλάβη" σημασίας περισσότερο αισθητικό θέμα. | 7-8 lt /100 Km | Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος απο την οδική συμπεριφορά. Από τα καλύτερα οχήματα που έχω οδηγήσει, και η ασφάλεια που προσφέρει η λειτουργία VSA είναι απίστευτη. Έχει συμβεί 2-3 φορές να σώσει την κατάσταση που χωρίς αυτό θα είχα ατύχημα. | Υβριδικό | 67000 | |||||||||
73 | Mercedes A140 | 1400 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2004 | 2007 | 22.000 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | χαλασμένος γρύλος πίσω αριστερού ηλεκτρικούπαραθύρου, σπασμένη τάπα δοχείου νερού υαλοκαθαριστήρων, χαλασμένα υδραυλικά αμορτισέρ πίσω (πέμπτης) πόρτας. | 7-8 lt /100 Km | πολύ καλή για τις απαιτήσεις μου. | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Φυσικό αέριο | 60.000 | |||||||||||||
74 | mb190e | 1797 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 1992 | ||||||||||||||||||||||||||
75 | opel vectra c 2004 | 1600 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2004 | 90000 | Ναι | Καθόλου | Ποτέ | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | den travai sto dromo den pigeni. den vgazi kamia vlavi ston egkefalo kai pigeni san na travai 5 tonous fortio me kainourgia petalouda gkaziou esfitites l kai kafsimou | 501 - 1000 ευρώ | Σε τυχαίο συνεργείο | Όχι | apo filo pou exei sinegio oti eei sinantisi kai alla vectra me thn idia vlavi kai den kseroun th einai | nai para polu | Ναι | Όχι | Ναι | 4-5 lt / 100Km | Καθόλου ευχαριστημένος | Βενζίνα turbo | 189000 | ||||||||
76 | Citroen | 2000 | Βενζίνη | Καινούριο | 2003 | Καθόλου | Έχω αγανακτήσει πια | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | Eγκέφαλος Σύστημα μετάδοσης Αντλία βενζίνης | 501 - 1000 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Ναι | Ναι, αλλά ήμουν από τους πρώτους αγοραστές και δεν υπήρχε πληροφόρηση από απογοητευμένους αγοραστές, αλλιώς δεν θα την "πάταγα". | Ναι, δεν έχω προβλήματα με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία | Ναι | Όχι | Ναι | *Χαλασμένοι γρύλοι παραθύρων *Λεβιέ ταχυτήτων (έσπασε στο νεκρό και δεν έμπαινε καμμιά ταχύτητα) *Χαλασμένα μοτέρ καθρεπτών *Μόνιμη ένδειξη Antipollution Fault από το 2ο έτος κυκλοφορίας *Στα 50.000 χλμ φαγωμένο ρουλεμάν τιμονιού (χοροπηδοτρέμει σε κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος) | 7-8 lt /100 Km | Καθόλου ευχαριστημένος. * Είχα Citroen DS, XM, και Xara, τέλειες, άψογες, φοβερές αναρτήσεις. Αγόρασα το 2003 το C5 για την υδροπνευματική ανάρτησή του. Δυστυχώς, από την πρώτη μέρα η ανάρτηση του θυμίζει Datsun της δεκαετίας του '70. Εχω αλλάξει σφαίρες, κατανεμητές, εγκεφάλους...τίποτα! Πιο σκληρή ανάρτηση και πιο σπαστικό αυτοκίνητο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΤιμήΦεβρ 2003: 33.000 ευρώ παρακαλώ * Εχω οδηγήσει εκατοντάδες αυτόματα αυτοκίνητα. Πιο αργό στην απόκριση στο γκάζωμα για προσπέρασμα δηλ κατέβασμα σε χαμηλότερη ταχύτητα (άρα σκοτώστρα) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Βενζίνα turbo | Το πράγμα φάνηκε από την αρχή (οτι δεν θα πάμε καλά με αυτό το αμάξι). Το πήρα από την τότε Citroen Hellas (έβαλα και μέσον...). 1) Το πλήρωσα με θερμαινόμενα καθίσματα, ήρθε με σκέτα 2) Το πλήρωσα με μεταλική ποδιά, ήρθε με πλαστική Συγχωρούνται τα πάντα, αλλά αυτή η ανάρτηση ρε παιδιά, αμάν... | 195.000 | |||||||
77 | ΡΕΝΩ | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2006 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | Χαλασμενοs γρυλοs αριστερου παραθυρου | 6-7 lt / 100 Km | πολυ | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | 98000 | ||||||||||||||||
78 | vw polo | 1400 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2000 | 2007 | 19990 | Ναι | Πολύ | Μία μόνο φορά | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Όχι | Ναι | Ναι | Ναι | 6-7 lt / 100 Km | οχι | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | 155000 | ||||||||||
79 | FIAT | 1200 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2002 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | Golf 6 tsi | 1200 | Βενζίνη | Καινούριο | 2013 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 8-9 lt / 100 Km | ΤΡΕΝΟ | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | Βενζίνα turbo | 120000 | |||||||||||||||||
81 | fiat bravo | 1400 150hp | Βενζίνη | Καινούριο | 2007 | 35000 | |||||||||||||||||||||||||
82 | ford fiesta | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2009 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | 6-7 lt / 100 Km | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | Βενζίνα ατμοσφαιρικό | 110000 | |||||||||||||||||||
83 | SKODA SUPERB | 1400 | Βενζίνη | Καινούριο | 2011 | Όχι και τόσο | Ποτέ | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | - ΔΥΟ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥΡΒΟ (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ) -ΕΞΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ) ..... -ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΘΑΡΑΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ . (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ) -ΜΕΤΑ ΤΟ UPDATE ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΙΣ 30000 30% ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ) 4 ΤΟΠ ΜΑΟΥΝΤ. (ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ) ...ΠΕΣΜΕΝΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 20000ΧΛΜ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Ναι | ΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΒΟ | ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ , ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΛΑΒΗ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΑΘΕΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 500 ΧΛΜ | Όχι | Όχι | Ναι | ΚΤΥΠΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΜΡΟΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ( ΟΧΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ) ΧΕΡΟΥΛΙ ΠΟΡΤΑΣ ΟΔΗΓΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΞΕΚΟΛΑΕΙ Ι ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ | 9-10 lt /100 Km | ΤΕΛΕΙΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ( ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ......) ΠΑΝΤΟΥ | Diesel | 72.000 | ||||||||||
84 | opel astra | 1400 | Βενζίνη | Καινούριο | 2004 | Καθόλου | Έχω αγανακτήσει πια | Άλλη βλάβη | προβληματα με τα ηλεκτρικα οταν βρεχει παντα μενει εχω αλλαξει το συστημα εισαγωγης καυσιμου κοστος 1500 ευρω εξωτερικους καθρεφτες 2 φορες ραδιοφωνο cd ρολοϊ ποτε δεν λειτουργησαν σωστα απο τις πρωτες μερες και πολλα αλλα φυσιολογικα ή μικρης αξιας προβληματα η αντιπροσωπεια σπανια δεχεται την εγγυηση και σπανια αναγνωριζει κατι κλασικη συμπεριφορα αντιπρωσωπειας | 1001 - 2000 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | ναι ευχαριστημενος | Ναι | Όχι | Ναι | ο εσωτερικος καθρεφτη εχει χαλασει 6 φορες | Ηλεκτρικό | 85000 | ||||||||||||
85 | Hyundai coupe | 1.6 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2005 | 2010 | 90.000 | Ναι | Άριστη επιλογή | Ποτέ | Ναι | Ναι | 6-7 lt / 100 Km | ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΙΝΘΙΚΕΣ. | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Βενζίνα ατμοσφαιρικό | 124.000 | ||||||||||||||
86 | Opel Insignia | 1.600T | Βενζίνη | Καινούριο | 2010 | Πολύ | Ποτέ | Σύστημα διεύθυνσης/αναρτήσεις | Μπόσικα, ακρόμπαρο | Δεν θυμάμαι αλλά ήταν αρκετά μεγάλο | Σε τυχαίο συνεργείο | Όχι | Ναι | Ναι | Ναι | Όχι | Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου | τρίζουν τα πλαστικά... | 8-9 lt / 100 Km | Τιμόνι αρκετά ελαφρύ, τρέμουλο στα πολλά | Όχι | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | Ford και πάλι Ford | 80.000 | ||||||
87 | FIAT BRAVO | 1400 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2008 | 2012 | 22000 | Ναι | Πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | φθορά στο δέρμα του τιμονιού,σπάσιμο στο πλαστικό κάλυμα του χειρόφρενου. | 8-9 lt / 100 Km | όλα καλά αλλά λιγο σκληρή η πίσω ανάρτηση | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | 40000 | |||||||||||||
88 | nissan primera | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 1997 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 4-5 lt / 100Km | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Βενζίνα ατμοσφαιρικό | 197000 | ||||||||||||||||||
89 | Suzuki Alto | 993 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 1998 | 2004 | 11000 | Ναι | Πολύ | Μία μόνο φορά | Σύστημα μετάδοσης | Δεν νομίζω οτι το προσδιορίσαμε ακριβώς, κάναμε αλλαγή σε λάδια του κιβωτίου ταχυτήτων και μου είπαν οτι έιχε πολλά γρέζια. Μετά απ'την επισκευή, το πρόβλημα (έκανε θορυβώδες ρυθμικό κλώτσιμα που το αισθανόμουν και στο τιμόνι) δεν επανεμφανίστηκε. Στο παρελθόν είχα κάνει άλλη μία μεγάλη επιδιόρθωση σε ένα πρώτο συνεργείο για μπροστινό τροχό (πρόβλημα αλλά χωρίς να με αφήσει -- δεν ανταποκρινόταν προβλεπόμενα στην στροφή του τιμονιού) αλλά δεν το κράτησα ώς συνεργείο μου για άλλους λόγους (επίσης αργότερα φάνηκε οτι εκεί δεν μου έκαναν διόρθωση χρονισμού του κινητήρα). Έχω επίσης κάνει ελεγχόμενη αλλαγή δίσκου (πάλι δεν φτάσαμε στο σημείο να με αφήσει) στο δεύτερο συνεργείο χωρίς πρόβλημα και με κόστος κάτω των 250€. | <=500 ευρώ | Σε συνεργείο γνωστού μου | Όχι | Δεν τό'χω ψάξει, δεν ξέρω. Σημειώνω ξεχωριστά για το δεύτερο συνεργείο (που έγινε και το μόνιμό μου), οτι παλαιότερα ήταν συνεργείο επίσημης αντιπροσωπείας (μάλιστα είχαν κερδίσει και βραβείο για υψηλή κατάταξη σε διεθνή διαγωνισμό της Suzuki) και μετά ανεξαρτητοποιήθηκαν. | Πάρα πολύ ικανοποιημένος απ'την συνολική αντιμετώπιση, χαμηλό κόστος, έκδοση αποδείξεων, σε βαθμό που το έχω επιλέξει για γενικά service και επιλεκτικές επιδιορθώσεις παρότι είναι σε άλλη κοντινή πόλη απ'αυτήν που ζω (αλλά επισκέφτομαι συχνά για δουλειές κι έχω και σπίτι εκεί). | Ναι | Ναι | Μόνο όταν υπάρχει βλάβη, αλλιώς επιλέγω εγώ τις παρεμβάσεις στο αμάξι μου | Γενικά βλάβες # μόνιμο πρόβλημα με χιλιομετρητή διαδρομής όπου δεν γυρνάει - δεν με νοιάζει καθώς ο γενικός χιλιομετρητής δουλεύει (και σημειώνω τα χιλιόμετρά μου σε κάθε φουλάρισμα ώστε να παρακολουθώ την αληθινή κατανάλωσή μου) και δεν θέλω να πληρώνω αντικατάσταση όλου του συστήματος μόνο γι αυτό. # μόνιμο πρόβλημα με τον λεβιέ των προβολέων οπου δεν κλειδώνει το κομμάτι με την ζωγραφισμένη ένδειξη στην σωστή θέση - εμπειρικά ξέρω τι φώτα έχω και το μετακινώ ή απλά δεν το χρησιμοποιώ για να δω σε τι θέση είναι τα φώτα μου. # προβληματάκι με περιοδική αδυναμία ξεκλειδώματος της πίσω αριστερής πόρτας απ'το κεντρικό ηλεκτρικό ξεκλείδωμα - δηλ. πρέπει να την ξεκλειδώνω χειροκίνητα απ'το εσωτερικό. Η συντήρηση το αντιμετωπίζει το πρόβλημα αλλά σταδιακά επενεμφανίζεται. # πρόβλημα με τις μπουκάλες που κρατούν ανοιχτό το πορτ-μπαγκάζ/5η-πόρτα το οποίο και αντιμετώπισα μόνος μου αγοράζοντας & εγκαθιστώντας μεταχειρισμένες. # πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού - μία φορά έφυγε απ'τον οδηγό και μία φορά κόλλησε στην ανοιχτή θέση. # το πλαστικό χαλάκι του οδηγού το έχω πλέον διαλύσει και αφαιρέσει και αρχίζω να χαλάω τα υφάσματα στο δάπεδο γύρω απ'τα πεντάλ. # το aircondition είναι αδύναμο, αλλά δεν το έχω συντηρήσει και καθόλου. | 5-6 lt / 100 Km | Για το αμαξάκι που είναι, γενικά δεν έχω παράπονα: ελάχιστες φορές έχω αισθανθεί οτι τα φρένα του μ'έχουν τραβήξει για κανά δυό μέτρα παραπάνω - ειδικά σε φρεσκοβρεγμένο κατηφορικό δρόμο - ή να έχω γλιστρήσει λίγο σε στροφή, και ευθυνόμουν εγώ περισσότερο (και είναι και γεγονός οτι έχω κρατήσει τα ελαστικά του πολλά παραπάνω χρόνια απ'το συνιστώμενο - χωρίς όμως και να τα έχω φθείρει σε βαθμό που να φαίνεται στους δείκτες φθοράς). | Είναι ενδιαφέρον οτι στην επισκευή που έκανα στο δεύτερο συνεργείο για την βλάβη που με άφησε, έκριναν οτι χρειαζόταν να τσιμπήσουν λίγο τον χρονισμό των βαλβίδων και αυτό όντως ζωντάνεψε τον κινητήρα -- στο παρελθόν λίγες φορές με χαμηλές στροφές μου είχε σβήσει, και ήταν ο λόγος που ασυναίσθητα χρησιμοποιούσα τον συμπλέκτη κάπως παραπάνω (και ίσως γι αυτό χρειάστηκε να αλλάξω δίσκο στα 60,000χλμ). | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Άλλο | Η κύρια χρήση του αυτοκινήτου (>50,000χλμ) έχει γίνει τα τελευτάια 5 χρόνια. Ως προς την οδηγητική συμπεριφορά, έχω συχνά εκπλαγεί από το πως έχω καταφέρει να το οδηγήσω μέσα σε ιδιαίτερα λασπωμένους αγροτικούς δρόμους χωρίς να κολλήσω -- ίσως γιατί είναι μικρό κι ελαφρύ - και έχει και καλό clearance απ'το οδόστρωμα. Επίσης έχω συχνά κουβαλήσει ασυνήθιστα μεγάλα ή βαριά φορτία χωρίς πρόβλημα. Ως προς την επιλογή άλλης τεχνολογίας αυτοκινήτου, # Η μεσοπρόθεσμη επιλογή θα μπορούσε να ήταν diesel αλλά μάλλον θα είναι τίποτα καθώς έχω την πρόθεση να εξαντλήσω την ζωή του ώριμου (αλλά νέου σε κινητήρα) αυτοκινήτου μου καθώς δεν έχει ιδιαίτερη κατανάλωση, είναι φθηνή η συντήρησή του και γενικά δεν μ'ενοχλεί. # Η μακροπρόθεσμη επιλογή θα ήταν ηλεκτρικό. Εάν το κόστος αυτονομίας/επιδόσεων σαν του Tesla πέσει στα €20,000 τότε θα αρχίσει να είναι εφικτή η αλλαγή αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό για μένα. (Και *πρέπει να γίνει καθώς είναι πραγματικά εξωφρενική η μελλοντικη καταστροφή που 'κλειδώνουμε' με την κλιματική αλλαγή και πρέπει να πιέσουμε την βιομηχανία να κάνει την μετάβαση μακριά απ'τους υδρογονάνθρακες όσο το δυνατόν πιό γρήγορα!) | 73000 | |||
90 | HONDA Jazz 1.4 | 1339 | Βενζίνη | Καινούριο | 2008 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Οπωσδήποτε θα αγόραζα ίδια μάρκα | Ναι | Καμία βλάβη μέχρι σήμερα. Η μόνη μη προγραμματισμένη (εκτός service) επίσκεψη στο συνεργείο ήταν για αλαγή δύο καμένων λαμπτήρων πορείας ο πρώτος στα 100.000 και ο δεύτερος στα 130.000, με κόστος έξι (6) ευρώ ο καθένας. Προσωπικά περίμενα να να έχω αντικαταστίση ήδη δίσκο - πλατώ και αμορτισερ. Παρόλα αυτά ενώ έλεγχηκαν και τα δύο βρίσκονται ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση και δεν απαιτήται αντικατάσταση τους. Δεν υπάρχει περίπτωση να σκεφτώ να το αντικαταστήσω πρίν τα 300.000 | 5-6 lt / 100 Km | Για αυτοκίνητο της κατηγορίας του έχει αρκετά καλή οδική συμπεριφορά με καλύτερο τομέα το βρεγμένο. Εννοείται οτι μεγάλο ρόλο παίζουν και τα ελαστικά. | Καμία παρατήρηση. | Παρότι είναι οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση, στον δρόμο "πετάει" | Diesel | Αν το άλαζα θα έπερνα πάλι το ίδιο σε Diesel. Αν και πιθανόν να το κράταγα και αυτό για δεύτερο μέχρι "τελικής πτώσεως". Εκτιμώ περί τα 500.000 Km. | 170.000 | ||||||||||||||
91 | CITROEN XSARA | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2003 | Πολύ | Ποτέ | Άλλη βλάβη | ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ | <=500 ευρώ | Στην επίσημη αντιπροσωπεία | Όχι | ΟΧΙ | ΝΑΙ | Ναι | Ναι | Ναι | ΚΥΡΙΩΣ ΜΙΚΡΟΤΡΙΓΜΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ Λ | 7-8 lt /100 Km | ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΩΡΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ABS | ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ | Άριστο σε όλα τα επίπεδα | Diesel | 150000 | |||||||
92 | HONDA | 1998 | Υγραέριο / Βενζίνη | Καινούριο | 2004 | Πάρα πολύ | KAMIA ΒΛΑΒΗ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ | Ναι | Ναι | >=11 lt / 100 Km | Υγραέριο | 200.000 | |||||||||||||||||||
93 | mersedes a 140 | 1.400 | Βενζίνη | Καινούριο | 2000 | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | 8-9 lt / 100 Km | Βενζίνα ατμοσφαιρικό | 147 000 | ||||||||||||||||||||
94 | Hyundai | 1341 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 1999 | 2007 | 50700 | Ναι | Πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 9-10 lt /100 Km | παρα πολυ | οχι | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | 121000 | |||||||||||||
95 | TOYOTA COROLLA | 1400 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2003 | 2007 | 53000 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Όχι | 8-9 lt / 100 Km | Βενζίνα turbo | 121000 | ||||||||||||||||
96 | toyota | 1331 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2007 | Ναι | Πάρα πολύ | Μία μόνο φορά | Κινητήρας / Σύστημα ψύξης | Ζεστάθηκε υπερβολικά γιατί πηγαίναμε ταξίδι το καλοκαίρι | <=500 ευρώ | Σε τυχαίο συνεργείο | Όχι | Ναι | Ίσως | Ναι | Ναι | 4-5 lt / 100Km | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Βενζίνα turbo | 147000 | ||||||||||
97 | Hyundai Elantra | 1600 | Βενζίνη | Καινούριο | 2001 | Πολύ | Ποτέ | Ναι | 8-9 lt / 100 Km | Αρκετά | Ποτέ | Βενζίνα ατμοσφαιρικό | 165000 | ||||||||||||||||||
98 | bmw compact | 1800 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2003 | 2011 | 110000 | Ναι | Πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 6-7 lt / 100 Km | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Βενζίνα turbo | όταν κλείνω την πόρτα νομίζεις ότι θα .διαλύθη ,!!!!! ΚΑΘΟΛΟΥ BMW , | 150000 | ||||||||||||||
99 | hyundai trajet | 2000 | Βενζίνη | Μεταχειρισμένο | 2004 | 2004 | 1500 | Ναι | Πάρα πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | Όχι | 9-10 lt /100 Km | πολυ καλη | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Βενζίνα ατμοσφαιρικό | 120000 | |||||||||||||
100 | Alfa mito | 1248 | Πετρέλαιο | Καινούριο | 2009 | Πολύ | Ποτέ | Ναι | Ναι | 4-5 lt / 100Km | Συμβιβάστηκα με τις μέτριες επιδόσεις του | Diesel | 34.000 |