Påmelding til JenteCon feb 2013
Her kan du melde deg på JenteCon feb 2013, som går av stabelen 2. og 3. mars 2013 (nye datoer!).
JenteCon holdes på Skogly studentbarnehage på Kringsjå. Oppmøte kl. 12.30 på lørdag, 13.30 på søndag, med spill eller evaluering til kl 20 begge dager. På lørdag blir det Pils, Pizza og Prat i barnehagen fra kl. 20.
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Navn *
Fornavn og etternavn
Fødselsår *
Vi har søkt støtte fra FriFond, og trenger derfor å vite deltagernes alder.
E-post-adresse *
Telefonnummer *
Helst mobiltelefon
Jeg vil delta på følgende dager *
Man kan velge om man bare vil være med på en dag, eller begge.
Required
Vil du stille som spilleder?
Ingen Con uten spilledere!
Hvis du vil være spilleder, beskriv spillsystem og eventuelle forutsetninger.
Hvor hørte du om arrangementet?
Andre kommentarer eller informasjon?
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. - Terms of Service - Privacy Policy

Does this form look suspicious? Report