EVALUERING SESONGEN 2011 OG PLANLEGGING SESONGEN 2012

Sesongen 2011 er nå over og vi har alle høstet erfaringer med 11’er fotball og 7’er fotball i kombinasjon dette året. I tillegg har vi fått erfaring med spill i 1. divisjon.
Vi vil gjerne vite hvilke tanker DU har om fotball fremover og gjerne litt om hvordan du synes sesongen 2011 har vært. Vi ønsker at dere diskuterer med foreldre før dere fyller ut skjemaet.

Sign in to Google to save your progress. Learn more
Navn: *
Jostein Bever
Hvordan synes du årets sesong har vært (positivt/negativt)? *
Hvordan synes du om jobben trenerteamet har gjort? *
Synes du/dere det er OK med bruk av kalender på G98-siden for informasjon om treningstider og kamptider? *
Fortsetter du med fotball? *
Required
Hvis du ikke fortsetter med fotball ønsker vi gjerne å vite litt om hvorfor du ikke fortsetter?
Hvor mange dager i uken ønsker du å trene fram til sesongstart (ca. påske) *
Required
Er det noen dager/tidspunkter du IKKE kan trene?
Hva kan bli bedre til neste sesong? Noe du savner på treningene? Noe vi bør trene mer på?
Har du lyst til at vi deltar på en eller annen form for vintercup/serie i perioden jan-mars?
Clear selection
For sesongen 2012 hva mener du at du passer best til å spille?
Clear selection
For sesongen 2012 i hvilken divisjon synes du vi skal melde på 11’er lag? *
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. - Terms of Service - Privacy Policy

Does this form look suspicious? Report