EVALUERING SESONGEN 2011 OG PLANLEGGING SESONGEN 2012
Sesongen 2011 er nå over og vi har alle høstet erfaringer med 11’er fotball og 7’er fotball i kombinasjon dette året. I tillegg har vi fått erfaring med spill i 1. divisjon.
Vi vil gjerne vite hvilke tanker DU har om fotball fremover og gjerne litt om hvordan du synes sesongen 2011 har vært. Vi ønsker at dere diskuterer med foreldre før dere fyller ut skjemaet.