МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
Студент-
Поліванов І.А
Науковий керівник – к.е.н., доцент кафедри бізнес-економіки та підприємництва Кузьменко О.М.
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ СКЛАДОВА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ
МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
Методика оцінювання | Опис | Приклад |
Аналіз трафіку | Дозволяє оцінювати кількість відвідувачів, які приходять на сайт, та їхню поведінку | Кількість відвідувачів на сайті, кількість переглядів сторінок, час на сайті |
Вимірювання ROI | Дозволяє оцінювати ефективність інвестицій в маркетингові кампанії відносно їхнього прибутку | Якщо компанія витратила $1000 на рекламу, а з продажу продукту заробила $2000, ROI = (($2000 - $1000) / $1000) * 100% = 100%. |
Вимірювання LTV | Вимірює суму, яку один клієнт приносить компанії за весь період співпраці. | Якщо середній чек клієнта становить $100, а він здійснює покупки у компанії два рази на рік, а середня тривалість співпраці складає 3 роки, LTV = $100 * 2 * 3 = $600. |
Вимірювання CTR | Дозволяє оцінювати ефективність рекламних кампаній в Інтернеті, визначаючи кількість кліків на рекламний банер відносно кількості його показів | Відношення кількості кліків на банер до кількості його показів |
Вимірювання NPS | Вимірює лояльність клієнтів до компанії за допомогою запитань про рекомендації. | Якщо з 100 опитаних клієнтів 20 відповіли 9 або 10 балами на запитання "На скільки ви рекомендуєте нашу компанію своїм знайомим?", NPS = (20 / 100) * 100% = 20%. |
Вимірювання конверсії | Дозволяє оцінювати ефективність маркетингових кампаній, вимірюючи кількість користувачів, які виконують бажану дію на сайті | Кількість користувачів, які зробили покупку, замовили послугу, заповнили форму, тощо |
Вимірювання відгуків клієнтів | Дозволяє оцінювати ефективність маркетингових кампаній, вимірюючи задоволеність клієнтів та отримуючи відгуки про продукти або послуги, які були придбані | Кількість задоволених клієнтів, відгуки про продукти або послуги |
A/B тестування | Порівнює ефективність двох варіантів маркетингових кампаній, щоб визначити, який з них працює краще. | Якщо компанія має дві версій лендінгу, де в одній версії змінено колір кнопки "Купити" з червоного на зелений, а в іншій - розміщення фотографії товару. Потім порівнюються конверсії кожної версії та визначається більш ефективна. |
ЛІТЕРАТУРА НА ТЕМУ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
ПОКАЗНИКИ
Дякую за Увагу