למה ג'ינג'ים זה דבר רע�
ג'ינג'יםTW!!
סיבה ראשונה
זה ידוע שג'ינג'ים מסריחים בגשם
סיבה שניה
מפריע בנוף!!!
סיבה שלישית ואחרונה
כתום.
מקוות שנהנתם
מחילה לכל הג'ינג'ים שרואים את זה