Vad är dOsq? Jo! dOsq är folk som hjälper till under mottagningen och interagerar med nØllan på enstaka events, snarare än att vara med varje dag som mottagningspersonalen gör. Det finns ett antal events som dOsq deltar på, varav alla listas nedan.
Hur svarar man på detta formulär? Så här: Svara "Ja" eller "Nej" på varje event. På vissa event vill vi även att du skriver en kommentar om du svarar ja (där det önskas finns ett alternativ som är övrigt, skriv info där och fyll i både ja och övrigt då).
Alla som hjälper till som dOsq måste även skriva på ett kontrakt med regler kring vad man får tala om med nØllan och hur man förväntas att bete sig kring nØllan.
Deadline att fylla i formuläret är den 7e juni!
Om du har frågor är det bara att maila titel@datasektionen.se