Dijous 19 de genet els representants dels espanyols i francesos s'inviten a Barcelona amb la voluntat d'humiliar el moviment independentista català.
Les principals entitats convoquen a una gran manifestació al mateix lloc que la cimera al Museu Nacional d'Art de Catalunya.
La cimera comença a les 10 del matí. La concentració és convocada a les 9.
Des de Catalunya nord nos organitzem i compartim vehicles.
Horaris:
- 7h sortida de l'àrea de covoturatge del peatge de Perpinyà
- 7.30h sortida de l'àrea del Voló.
Compartirem despeses.
Apunta't i organitzem-nos