El 19 de gener TOTS a Barcelona
Dijous 19 de genet els representants dels espanyols i francesos s'inviten a Barcelona amb la voluntat d'humiliar el moviment independentista català. 
Les principals entitats convoquen a una gran manifestació al mateix lloc que la cimera al Museu Nacional d'Art de Catalunya.
La cimera comença a les 10 del matí. La concentració és convocada a les 9.
Des de Catalunya nord nos organitzem i compartim vehicles.
Horaris:
  • 7h sortida de l'àrea de covoturatge del peatge de Perpinyà 
  • 7.30h sortida de l'àrea del Voló.
Compartirem despeses.

Apunta't i organitzem-nos
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Nom cognom *
Contacte: tel mail *
seré *
Vindré a Barcelona i participaré *
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. - Terms of Service - Privacy Policy

Does this form look suspicious? Report