משוב לכנס האיגוד הישראלי לסטטיסטיקה 2009
בכדי שנוכל לתכנן את פעילות האיגוד, כנסים עתידיים והיות ואנחנו בכל זאת סטטיסטיקאים :-) נבקשכם למלא טופס משוב אנונימי זה.
אנא עיזרו לנו להשתפר.

מועצת האיגוד.
Sign in to Google to save your progress. Learn more
ציון כללי לכנס
Disastrous
Wow. When do we meet again?!?
Clear selection
מסגרת הפעילות הסטטיסטית שלך
 הסדנאות
האם תכני הכנס התאימו לצרכים שלך
אנא התייחסו להרצאות ולמושבים המקבילים
רמת הקושי בהרצאות הכנס
אנא התייחסו להרצאות ולמושבים המקבילים
הערות נוספות לגבי המושבים וההרצאות
מחיר הכנס
האם להתמיד עם כנסים בני יום
נקודות לשימור
מהן הדברים שהיית רוצה לראות בכנסים עתידיים
נקודות לשיפור
מהן החולשות אותן יש לתקן בכנסים עתידיים
האם תהייה מעוניין לחזור לכנס בשנה הבאה
העומס בכנס
האם היחס בין הרצאות להפסקות התאים
Clear selection
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. - Terms of Service - Privacy Policy

Does this form look suspicious? Report