JavaScript isn't enabled in your browser, so this file can't be opened. Enable and reload.
משוב לכנס האיגוד הישראלי לסטטיסטיקה 2009
בכדי שנוכל לתכנן את פעילות האיגוד, כנסים עתידיים והיות ואנחנו בכל זאת סטטיסטיקאים :-) נבקשכם למלא טופס משוב אנונימי זה.
אנא עיזרו לנו להשתפר.
מועצת האיגוד.
Sign in to Google
to save your progress.
Learn more
ציון כללי לכנס
Disastrous
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Wow. When do we meet again?!?
Clear selection
מסגרת הפעילות הסטטיסטית שלך
Choose
אקדמיה
תעשייה
פרטי
ממשלתי
הסדנאות
Choose
היו חסרות
טוב שהופרדו מהכנס
האם תכני הכנס התאימו לצרכים שלך
אנא התייחסו להרצאות ולמושבים המקבילים
Choose
מרביתם כן
חלקם כן
מרביתם לא
רמת הקושי בהרצאות הכנס
אנא התייחסו להרצאות ולמושבים המקבילים
Choose
בדיוק נכונה
גבוהה מידי
נמוכה מידי
הערות נוספות לגבי המושבים וההרצאות
Your answer
מחיר הכנס
Choose
הוגן
יקר מידי
יקר מידי בהתחשב בתמורה
האם להתמיד עם כנסים בני יום
Choose
כדאי לשמר את המתכונת הנוכחית
מוטב יומיים
נקודות לשימור
מהן הדברים שהיית רוצה לראות בכנסים עתידיים
Your answer
נקודות לשיפור
מהן החולשות אותן יש לתקן בכנסים עתידיים
Your answer
האם תהייה מעוניין לחזור לכנס בשנה הבאה
Choose
כן
לא
העומס בכנס
האם היחס בין הרצאות להפסקות התאים
בדיוק נכון
מעט מידי הפסקות
יותר מידי הפסקות
Other:
Clear selection
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. -
Terms of Service
-
Privacy Policy
Does this form look suspicious?
Report
Forms
Help and feedback
Contact form owner
Help Forms improve
Report