האיגוד הישראלי לסטטיסטיקה - טופס הרשמה לאיגוד ולכנס האיגוד 2010
הכנס השנתי של האיגוד הישראלי לסטטיסטיקה ייערך בתאריך 24.5.2010 במרכז הכנסים ברמת אפעל.
דמי ההשתתפות בכנס:
- 140 ש"ח לחברי האיגוד.
-70 ש"ח לסטודנטים.
- 180 ש"ח לאחרים.
המחיר כולל ארוחת צהריים.
במקביל להרשמה לכנס, נערכת הרשמת חברים וגביית דמי חבר לשנת 2010. דמי החבר השנתיים הם 60 ש"ח (סטודנטים פטורים מתשלום דמי החבר). חברי האיגוד נהנים מהנחות בפעילויות אחרות שהאיגוד מארגן (סדנאות, כנסים ייחודיים).
הטופס מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות לשונית בלבד.