Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İdari Personel Memnuniyet Anketi
Bu anket, Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü idari personelinin iş memnuniyet düzeylerini ölçmek adına enstitü üst yönetimi tarafından oluşturulmuştur. Sorular 1 (Kesinlikle katılmıyorum) ile 5 (Kesinlikle katılıyorum) seçenekleri arasında ölçeklendirilmektedir. Her bir ifadeyle ilgili değerlendirmenizi lütfen işaretleyiniz. Ankete katılarak enstitümüzün kalite süreçlerine vermiş olduğunuz destek için teşekkür ederiz.

Sosyal Bilimler Enstitüsü Üst Yönetimi
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde çalışmaktan memnunum.
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Clear selection
Sosyal Bilimler Enstitüsü'nün idari personel açısından yenilikçi fikir ve girişimlere fırsat sunduğunu düşünüyorum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Birimdeki iş dağılımının personelin yetkinliklerine göre yapıldığını düşünüyorum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
İdari personel arasında yetki ve sorumluluk dağılımının dengeli olduğunu düşünüyorum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Sosyal Bilimler Enstitüsü'nün yenileşme ve değişim çabalarının yeterli olduğunu düşünüyorum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Birimimdeki idari personel sayısının yeterli olduğunu düşünüyorum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Birim yöneticim kendi görev ve sorumluluklarını tam olarak yerine getirmektedir. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Birim yöneticim işimle ilgili bana destek olmaktadır. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Kurum içi haberleşme araçlarının yeterli olduğunu düşünüyorum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Enstitü bünyesinde idari personel ile akademik personel arasında saygıya dayalı bir iletişim olduğunu düşünüyorum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Birimdeki idari personelin arasındaki iletişimin yüksek olduğunu düşünüyorum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Kurum içindeki görevlendirmelerden kısa sürede haberdar edilirim.  *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Enstitüde yürütülen kalite geliştirme çalışmalarından memnunum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
Enstitü idari personelinin görev tanımlarının açık ve net olduğunu düşünüyorum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
İdari personele kendini geliştirme/hizmet içi eğitim olanaklarının sunulduğunu düşünüyorum. *
Kesinlikle katılmıyorum
Kesinlikle katılıyorum
İdari personelin çalışma koşullarını ve iş memnuniyetini arttırabileceğini düşündüğünüz fikir ve önerileriniz var ise lütfen belirtiniz.
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. - Terms of Service - Privacy Policy

Does this form look suspicious? Report