Materiais/Materiales: DESCARBONIZA que non é pouco!
“Descarboniza! Que non é pouco…” deseñouse como un proxecto de Investigación-Acción-Participativa; isto é, un proxecto no que as persoas implicadas participan na valoración do seu desenvolvemento, aprendendo permanente e colectivamente do proceso.
É por este motivo polo que nos gustaría seguirlle a pista ás aplicacións do noso “Paquete de traballo” (manual + dossier + materiais accesorios). Para descargalo, pedímosche que nos proporciones uns datos básicos cos que poder facer o seguimento de por quen, onde e como se pon en marcha.
Este recurso é unha ferramenta para facilitar un traballo case que autónomo. Con todo, dende o Grupo de Investigación en Pedagoxía Social e Educación Ambiental (SEPA-interea), deseñamos unha sesión formativa que proporciona as claves fundamentais para o seu uso. Así mesmo, tamén deseñamos protocolos de seguimento e avaliación do proxecto co fin de continuar mellorándoo. Se estás interesado/a na sesión formativa, nun seguimento do teu proxecto ou mesmo nun asesoramento directo, podes poñerte en contacto connosco a través de descarboniza@resclima.com
E para algo máis de información, podes ver este breve vídeo

“Descarboniza! Que non é pouco…” se diseñó como un proyecto de Investigación-Acción-Participativa; es decir, un proyecto en el que las personas implicadas participan en la valoración de su desarrollo, aprendiendo permanente y colectivamente del proceso.
Es por este motivo por el que nos gustaría seguirle la pista a las aplicaciones de nuestro “Paquete de trabajo” (manual+dosier+materiales accesorios). Para descargalo, te pedimos que nos proporciones unos datos básicos con los que poder hacer seguimiento de por quién, dónde y cómo se pone en marcha.
Este recurso es una herramienta para facilitar un trabajo casi autónomo. De todas formas, desde el Grupo de Investigación en Pedagoxía Social y Educación Ambiental (SEPA-interea), diseñamos una sesión formativa que proporciona las claves fundamentales para su uso. Así mismo, también diseñamos protocolos de seguimiento y evaluación del proyecto con el fin de continuar mejorándolo. Si estás interesado/a en la sesión formativa, en el seguimiento de tu proyecto o incluso en un asesoramiento directo, puedes poner en contacto con nosotros a través de descarboniza@resclima.com
Y para algo más de información, puedes ver este breve vídeo
Presentación Kit Descarboniza
Datos da iniciativa / Datos de la iniciativa
Son so uns poucos datos os que necesitamos. Ao final da enquisa atoparedes o enlace de descarga de todo o material / Son sólo unos pocos datos los que necesitamos. Al final del cuestionario encontraréis el enlace para descargar todo el material.
Nome da institución ou colectivo / Nombre de la institución o el colectivo *
Your answer
Barrio
Your answer
Cidade/Ciudad *
Your answer
Provincia
Your answer
País *
Your answer
Describe brevemente o contexto e a forma en que pensas empregar os materiais / Describe brevemente el contexto y la forma en el que piensas utilizar los materiales (150 palabras máximo) *
Your answer
Correo de contacto *
Your answer
Next
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy