Masterclass de baile tradicional galego: "Bailar a canda os tempos". Implicadas no Desenvolvemento
Rabias para bailar nas foliadas? Neste obradoiro conhecerás as dinâmicas e códigos que som dados no baile tradicional, e aprenderás um feixinho de passos de dança solto e agarrado para dançar em toda a foliada com a qual te depares; tudo isto dando umha olhada, também, no que transmitimos quando bailamos. Arrimas-te para armar umha boa festa com a ponta do pé?
Quem som as docentes?
Era o ano 1986 quando Carme Campo e Chus Caramés começárom a formarse no baile tradicional com a idade de quatro aninhos nas agrupaçons das suas vilas natais, Porrinho e A Bandeira. Vinte anos depois, nos que nom deixarom de bailar, os seus caminhos confluírom na agrupaçom Brincadeira de Compostela.

Além da sua formaçom em diferentes agrupaçons e cursos monográficos, a sua maior aprendizagem vem dada da mam das pessoas velhas que atesouram o nosso património cultural imaterial, e também de compartilhar pontos e voltas nas foliadas que se organizam pelo país adiante.

Ademais de alunas som mestras. Regularmente esinam em associaçons culturais compostelanas, como a Gentalha do Pichel, e Itaca, mas também tém impartido cursos em diferentes pontos da geografia galega, assim como em Portugal, Grécia ou Italia.

O seu compromisso com o baile leva-as a organizar jornadas, exposiçons ou festivais onde se ponha em valor todo o seu potencial. Tenha-se por exemplo os Encontros de Música Tradicional de Carboeiro ou a programaçom de atividades da Gentalha do Pichel.

Nas suas profissons o baile também está presente. Ambas som educadoras no ámbito da educaçom nom formal, umha em Xandobela e outra no Museo do Pobo Galego, onde exploram as potencialidades educativas do mesmo, e o seu uso como recurso didático é umha constante.

Informaçom da atividade:
Esta masterclass está organizada por Implicadas no Desenvolvemento (www.implicadas.net) e dada por Chus e Carme, com a colaboraçom da Gentalha do Pichel. A recadaçom será íntegra para os projetos que Implicadas no Desenvolvemento está a distender: Erradicaçom do Infanticidio Feminino em Salem, e Empoderamento das Mulheres em Tiruchy (India).

Anima-te a participar!

Data: 24 de novembro 2018

Hora: 18h às 20h

Lugar: Gentalha do Pichel (Rúa Santa Clara, 21, Santiago de Compostela)

Impartem: Chus e Carme

Preço geral: 15€
Preço com desconto (estudantes, jubilades, menores de 18 e pessoas desempregadas): 10€

Máximo 20 praças

Inscriçons através do seguinte formulário.

Organiza:
Implicadas no Desenvolvemento
Colaboran:
Chus e Carme. Andar cos tempos Gentalha do Pichel
https://www.facebook.com/AndarcosTempos/ http://gentalha.org/


Nome *
Your answer
Sobrenome *
Your answer
DNI *
Your answer
E-mail *
Your answer
Telefone para contacto *
Your answer
Endereço
Your answer
PASSO FINAL DA INSCRIÇOM
Para formalizar a inscriçom depois de enviar este formulário há que fazer o pago da atividade numha destas duas contas de Implicadas: ABANCA ES86 2080 0531 1130 4001 0798 ou TRIODOS: ES48 1491 0001 2921 3891 4227 e logo mandar por e-mail (info@implicadas.com) o comprovante de pago e indicar em CONCEITO: MASTERCLASS BAILE GALEGO

*Nom se realiza devoluçom do pagamento umha vez esteja formalizada a inscriçom.

OBRIGADA!
Submit
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service