אנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצה שתעניק לכם כלים לחזרה לשגרה, חיזוק החוסן האישי ותספק מרחב בטוח ותומך שבו תרגישו שאתם לא לבד. יחד, נשתף ונתמודד עם החוויות מהשירות הצבאי, מחכים לראותכם :)
הקבוצה תתקיים במרכז כיוונים, משעול לאה גולדברג 24 (שכונה ב' באר שבע)
ניפגש אחת לשבוע, במשך 5 שבועות בשעות 19:00-22:00.
5/01 . 12/01 . 19/01 . 26/01 . 2/02
*הקבוצה הינה קבוצה פתוחה, ללא מחויבות למפגשים.
לשאלות:
0545894966