Hoe makkelijk of moeilijk vond je de vragen om te beantwoorden?
Was het rapport nuttig voor jou?
Wat vond je het meest waardevol in het rapport?
Wat zou je verbeteren aan het assessment of rapport? Wat miste je nog?
Zou je dit assessment aanbevelen aan medestudenten?