Vil du tilmelde dig som deltager til Kagedysten til byfesten i Kjellerup? Her indleverer man sin kage, som vi får to gæstedommere til at bedømme. Konceptet er: "Bag for en sag". Det betyder at når kagerne er smagt og vurderet af dommerne, skæres kagerne ud i stykker og sælges. Alle pengene går til Børnetelefonen.
Udfyld nedenstående informationer for at tilmelde dig til kagedysten.