Dit jaar organiseert de Strackxhoeve 3 buurtkeukens. Voor 15 euro krijg je een warme maaltijd bereid met de groenten van het veld. Alles zal vegetarisch zijn. Bij de prijs zit ook een dessert inbegrepen. Je mag zelf bepalen hoe laat je komt. De keuken opent om 18:00 en sluit om 21:00. Bij aankomst koop je een bonnetje en die kan je bij de koks inruilen voor een dampend bord. Drankjes zijn apart te verkrijgen.
We kijken ontzettend uit naar je komst! Laat hieronder weten wanneer je erbij wilt zijn, dat mag gerust alle drie de keer zijn. (Voor ons is het handig om te weten hoeveel mensen er komen; zo vermijden we samen food waste! Als je er toch niet bij kan zijn, mail dan naar velddiner@gmail.com)
⟡𓌉◯𓇋₊˚⊹♡⟡𓌉◯𓇋₊˚⊹♡⟡𓌉◯𓇋₊˚⊹♡⟡