Ja, ik kom gezellig  Sandwichboarden!

Iedere woensdag en donderdag staan we bij de Stopera, van 12:00 tot 14:00 uur, met tenminste twee mensen.
We kiezen deze dagen omdat er dan commissievergaderingen of raadsvergaderingen plaatsvinden in de Stopera.

Startpunt: het standbeeld van Spinoza/Stopera 

Kom ook een keer meedoen! 💚

English 

Every Wednesday and Thursday, we are present at the Stopera from 12:00 to 14:00, with at least two people.
We choose these days because the City Council or committee meetings take place in the Stopera.

Meeting point: the statue of Spinoza/ Stopera 

Join us one day! 💚


Sign in to Google to save your progress. Learn more
Doe mee!
Ik kom helpen op: *
Je naam 
Mailadres
Telefoonnummer 
Opmerkingen 
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. - Terms of Service - Privacy Policy

Does this form look suspicious? Report