Vul alsjeblieft dit formulier in: we zullen via de mail contact met je opnemen om je opties te geven om een keer een repetitie mee te maken!
Gedurende de eerste drie repetities hoef je nog geen keuze te maken, maar mocht je het na die tijd nog steeds gezellig vinden, vraag dan een bestuurslid hoe je lid kan worden!
Repetities zijn op donderdag van 17:30-19:30, we hopen je snel te zien!
(we vragen twee keer om je mail adres om eventuele spelling of autocorrect foutjes tegen te gaan)