L’ACCPV te contractades dues pòlisses per cobrir diferents danys que puguem patir o causar durant les activitats de l’Associació.
Una és de responsabilitat civil que ens cobreix els danys que puguem fer a tercers i l'altra és d'accidents que ens cobreix l'assistència sanitària, així com la mort i la invalidesa permanent en cas d'accident amb 6.000.-€ però en cap cas ens cobreix la recerca, localització o el rescat dels accidentats.
En cas que estigueu interessades / interessats en tindre la informació completa de les cobertures, condicions i exclusions de les pòlisses, podeu demanar-nos una copia i vos la remetrem per correu.
Recordem que cada persona que participa a les activitats de l’Associació ho fa sota la seua decisió i responsabilitat personal i de forma voluntària, i, per tant, n’assumeix les conseqüències que se'n puguen derivar.
També vos recomanem, si així ho estimeu oportú, que contracteu a nivell personal, les assegurances que considereu adequades per a una millor cobertura dels riscos que l’activitat comporta.
Recordeu l'Associació Cívica el Camí al País Valencià NO té contractada la cobertura de rescat en cas d'accident.
Does this form look suspicious? Report