Des de la Cooperativa Transversal en col·laboració amb el Grup Local de Som Energia de Castelló estem preparant unes formacions per als mesos de febrer o març dirigides a les sòcies de Som Energia de la província, gràcies a les quals esperem que amplieu els vostres coneixements en eficiència energètica, i estalvieu en la vostra factura de la llum (que també és important).
Per a l'organització de aquestes formacions necessitem conéixer quantes persones estarien interessades en la formació i el vostre permís per a compartir dades entre les dues organitzacions.