LADIN
Cari ladins,
Stimé duc,
del 2025 l Istitut Cultural Ladin “majon di fascegn” fèsc 50 egn. N bel travert caraterisà da enrescida, gaissa e condivijion per stravardèr e didèr viver e crescer l’identità, la cultura, l lengaz e la tradizions ladines.
Volassane che chisc 50 egn sie dassen spezièi e condividui con duc chi che a volù l Istitut, con chi che à lurà e colaborà co nos, co la jent de Fascia e ence co la jent che vegn da foradecà e che volessa spartir sia identità co la noscia.
Con chest curt formulèr ve domanon donca de ve palesèr e de manèr ite idees e conscidrazions sun coche ve saessa bel che chest cedean vegne recordà e festejà.
Este n ent publich o n soget privat? Na scola, na scolina, na istituzion, na sociazion, na familia, n ghest, n artist, n scritor, n artejan, n boteghier, n oprator turistich, n giaf o n joen o amò zeche da auter.
Scrivene ite tia idees!
La Majon di Fascegn l é ence tia majon!
E no te desmentièr de vegnir a la Gran Radunanza del Istitut ai 22 de november da les 5 domarena, a Soraga te La Gran Ciasa. Portaron dant e descoraron fora duta la idees toutes su per endrezèr adum i 50 egn de nosc Istitut!
ITALIANO
Cari ladini,
Gentili tutti,
nel 2025 l'Istituto Culturale Ladino "majon di fascegn" compie 50 anni. Un bel traguardo caratterizzato da ricerca, impegno e condivisione per preservare e far crescere l'identità, la cultura, la lingua e le tradizioni ladine.
Vorremmo che questi 50 anni fossero davvero speciali e condivisi con tutti coloro che hanno voluto bene all'Istituto, con chi ha lavorato e collaborato con noi, con la gente di Fassa e anche con coloro che vengono da fuori valle e desiderano condividere la propria identità con la nostra.
Con questo breve modulo vi chiediamo quindi di raccontarci e condividere idee e riflessioni su cosa ritenete sia bello ricordare e celebrare in questa occasione.
Sei un ente pubblico o un soggetto privato? Una scuola, una scuola materna, un'istituzione, un'associazione, una famiglia, un ospite, un artista, uno scrittore, un artigiano, un commerciante, un operatore turistico, un adulto o un giovane, o qualunque altro ruolo tu ricopra.
Scrivici le tue idee!
La Majon di Fascegn è anche la vostra "casa"!
E non dimenticare di venire all’Assemblea dell'Istituto il 22 novembre alle 17:00 a Soraga, presso La Gran Ciasa. Presenteremo e discuteremo tutte le idee raccolte per organizzare insieme i 50 anni del nostro Istituto!