Request edit access
Kapadokya Turu
12 km olan Melendiz Çayı’nın yıllar içinde aşındırdığı Ihlara Vadisine varıyoruz. Bu vadide bulunan kiliselerden Ağaçaltı Kilisesi ve Yılanlı Kilisesi’ni gezdikten sonra Narlıkuyu Krater Gölü’ne hareket ediyoruz. Göl kenarında otobüsten dağıtılan içeceklerin keyfini çıkardıktan sonra ilk olarak Hititlerin inşa etmeye başladığı Derinkuyu Yer Altı Şehri diğer bir keşif durağımız. 7 km çapı, 60 metreye varan derinliği ile 7 katlı bu muhteşem yapı uzun süre hafızalarınızdan silinmeyecek. Ardından güzel atlar diyarı Kapadokya’ya geliyoruz. Öğlen yemeği için verilen mola sonrası (ekstra) belirlenen saatte hareket ediliyor. Üçlü, birleşik ve tek peri bacaları ile meşhur olan Paşabağ’ı gezdikten sonra, Onyx Atölyesi’ne varıyoruz. Taşın yapısı ile ilgili bilgi aldıktan sonra alışveriş için serbest zaman veriliyor. Son olarak Dervent bizi bekliyor. Kayaçların ve peribacalarının hayvan şeklinde erozyona uğradığı bölgeyi gördükten sonra akşam yemeğini alacağımız otelimiz bizi karşılıyor. Kalacağımız otelimiz bizi karşılıyor. Üç Güzeller Peri Bacaları keşfiyle başlıyor. Burada verilen serbest zamanın ardından 45 dakikalık otobüs yolculuğu ile Hacı Bektaş-ı Veli Müzesi’ne varıyoruz. Üçler Çeşmesi, Nadar Avlusu, Aslanlı Çeşme, yemekhane, Meydan Evi, Mihman Evi, Hacı Bektaş Veli’nin Türbesi ve Balım Sultan Türbesi’ni gezdikten sonra Kapadokya’ya dönüyor ve Güvercinlik Vadisi’yle tanışıyoruz. Rehberimizin yapacağı anlatım sonrası 3000 yıllık tarihe sahip olan çanak yapım sanatının inceliklerini görmek ve yerinde denemek için verilen serbest zamanın ardından otele dönüyoruz. Akşam yemeği sonrası ekstra Türk Gecesi düzenleniyor.
Adınız Soyadınız *
Your answer
Bölümünüz *
Telefon Numaranız *
İAÜMED Üyesi misiniz? *
Submit
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service