Request edit access
Brevlåda ING-sek Likabehandlingsobud
Hej!

Jag som likabehandlings ombud har som uppgift att alla studenter på Ingenjörssektionen ska må bra och känna sig trygga. Hit kan du vända dig om du upplevt något som inte kändes bra eller om du vill ha hjälp med var du ska vända dig om du upplever t.ex psykisk ohälsa. Men också något så enkelt som att lätta på hjärta. Du får självklar själv välja om du vill vara anonym, men vill du att jag ska kunna svara dig eller ta ditt ärende vidare så får du lämna din mailadress!

Oavsett om du är anonym eller inte så kommer jag självklart inte prata med någon annan om vad som sägs här, om det inte är så att du vill ta det vidare till t.ex Phøset , Styrelsen eller kåren.

//Ebbe Persson
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Meddelande
Mejladress(frivilligt) fyll i din mailadress i övrigt. *
GDPR // Jag godkänner att min information sparas av likabehandligsombudet på Ingenjörssektionen inom TLTH tills dess att ärendet är avslutat. *
Required
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This form was created inside of Ingenjörssektionen inom TLTH.

Does this form look suspicious? Report