סטודנטיות וסטודנטים יקרים,
בימים שהכל נראה אפור וקודר כי חורף והלימודים עברו לזום, חשבנו איך נוכל לשמח אתכם ולהוציא אתכם קצת מהבית ולכן הספרייה בפיליפ לאון (צ'ילה 8- קרית יובל) תפתח לסטודנטים!!!
בכדי שנוכל לתת לכם את המענה הנכון ולפתוח עבורכם את הספרייה חשוב לנו מאוד שתיידעו אותנו מראש אם אתם מגיעים ולכן בבקשה הירשמו בטופס הבא לפני הגעתכם לספרייה.
יש אינטרנט ולרשותכם קפה מסובסד בקפיטריה, עכשיו נשאר לכם רק להגיע :)
מחכים לכם!