
Labdien! 
 
Paldies, ka pievērsāt uzmanību un līdz ar to sniedzat man iespēju precizēt. Korekta 
informācija un skaidra viedokļa paušana ir man ļoti svarīgs princips saziņā ar medijiem un 
sabiedrību.  
 
Diskusijas laikā izteicos nekonkrēti un teikums nebija precīzi formulēts. Nenosaucot konkrēto 
mediju kanālu vārdā, jautājošā formā vērsos pie diskusijas dalībniekiem. Piekrītu, ka manu 
pausto var pārprast kā apgalvojumu.  
 
Saskaņā ar publiski pieejamo informāciju kanāls “Doždj” jeb “TV Rain”, par kuru Jūs jautājāt, 
pagājušā gada sākumā saņēma piecu gadu apraides licenci Nīderlandē. Pašlaik kanāls 
pārraida informāciju no šīs valsts un vēlos atzīmēt, ka "TV Rain" ir pirmais trimdas medijs, 
kas ieguvis Žurnālistikas uzticības iniciatīvas sertifikāta zīmi, ko piešķir “Žurnālisti bez 
robežām”.  
 
Informācijai raidījumā teiktais: “Būtu svarīgi nevispārināt. Jo, jā, bija tas viens kanāls, vai ne, 
kas darbojās pretēji principiem un varējām redzēt, ka attaisno Krievijas arī naratīvus, attiecīgi 
Latvijā nevarēja vairs šeit strādāt, aizdevās uz Nīderlandi un, es saprotu, arī tur tika aizliegts, 
ja?” 
 
Paldies par jūsu darbu, rūpējoties par informācijas uzticamību. 
 
Cieņā 
Dr Zanda Kalniņa-Lukaševica  
 


