Published using Google Docs
La Ràdio a l'escola i el projecte Voltem pel Món (Gaudí.Sta Coloma)
Updated automatically every 5 minutes

radio capçalera9.jpg

La ràdio a l'escola i el projecte Voltem pel Món

Escola Antoni Gaudí (Santa Coloma de Gramenet)

Xavier Toledo Gómez i Saïdia Bartoll Garcia

Descripció

El nostre centre fa difusió de la ràdio de forma setmanal al bloc de l'escola. Els programes són editats amb Audacity i publicats posteriorment a la plataforma Soundcloud.

Tots els nivells de l'escola elaboren el seu propi guió sobre diferents temes i s'enregistra el podcast a l'ordinador a través d'un equip xtec ràdio. Així, tots els programes de ràdio com altres activitats de l'escola es publiquen al bloc de la nostra escola que pretén ser una porta d'entrada a les famílies.

D' aquesta manera l'aula d'acollida també té el seu propi espai dins de la ràdio i del bloc de l'escola compartint amb la resta d'alumnat la nostra participació al projecte Voltem pel Món, per cinquè curs consecutiu. Es tracta d'una experiència col•laborativa de les aules d'acollida arreu de Catalunya, utilitzant un espai virtual (moodle) i més recursos TAC, entre ells, la ràdio.

Nivell educatiu

Primària

Àrea de coneixement

Interdisciplinar

Per més informació

http://www.xtec.cat/web/recursos/projxarxa/voltempelmon blocs.xtec.cat/ceipgaudi

slides googles.pngPresentació de l’experiència

Mostra d’audio:  Voltem pel món 1 -  Voltem pel món 2

Mostra de treball dels alumnes

Presentació Voltem pel món